Singda Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1743322 Legger bare ut link til db jeg. Er det noe spm så bare fyr løs Kan også være int i en billigere bil i innbytte, e30 eller noe, og mellomlegg ifra din side. PS: LAGT TIL FLERE BILDER PÅ AUTODB ANNONSEN NÅ. (LINKEN) 80000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egniii Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 flere bilder ;D;D;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 flere bilder ;D;D;D Hehe, det kommer, tenkte å legge ut imorgen,når det er lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Her må du bare se å få legge ut bilder og info!! Kansje jeg kjøper gamlebilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Her må du bare se å få legge ut bilder og info!! Kansje jeg kjøper gamlebilen igjen Haha heisann, ja skal få lagt ut bilder veldig snart,kameraet på mobilen klikka så må få lånt meg et, skal prøve å klare det imorgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 bump, Lagt til flere bilder på autodb nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg