Divine Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Hei ! Som topic beskriver, har problemer med girskifte fra 3 til 4 og 4 til 5. Noen ganger blir den bare stående i 3 gir samme åssen turtall, jeg må da sette giret i manuelt modus og over i 4 eller 5. Fra 4 til 5 bytter den ikke virker det som. Noen som har oppleved det samme ? Feilen oppstod i dag/kveld og har problemer med ABS/ACS (ligger i egen tråd)
BMW325korgen Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 sjekk olje nivået på gir kassen..skal vell være rundt 9 liter der..tror jeg har en kamerat me samme problemet men der går motor vernet inn og låser den i 3 gir
spitz Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Mener å huske at det skal være 10.4 liter på steptronic-kasse inkl converter.
dvil Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Ja, problemet har vært oppe tidligere. Tipper det blir borte når ABS-feilen er fikset. Sannsynligvis en ABS-sensor. Du finner div info om ABS på www.autopower.se, under "gjør-det-selv".
Divine Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Ja, problemet har vært oppe tidligere. Tipper det blir borte når ABS-feilen er fikset. Sannsynligvis en ABS-sensor.Du finner div info om ABS på www.autopower.se, under "gjør-det-selv". Ja, du har nok rett, snakket med TK-bilserivce nå som skal ta en titt samt diagnose test til Fredagen. Har målt alle følere, men ser ut som det er flere problemer som ligger her. Poster svar på nytt etter jeg har vært der om ikke annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå