Bimma /// Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Legger likegodt ut bilder av min gamle 325 , når eg la ut av caben før i dag ,, Angrer som f att eg solgte den ( STRØKEN ), men men skal hente meg ny på onsdag nesten heilt lik enjoy ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Satan i helvete, du har akkurat den rette smaken på e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Fet bil, så strøken ut.. eneste som jeg la merke til var felgene...men smaken er som baken. Har samme utseende på bilen min, bare is leppa som går litt lenger ned enn den du hadde der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 har du flere bilder av den du har i avataren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Fet bil, så strøken ut.. eneste som jeg la merke til var felgene...men smaken er som baken. Har samme utseende på bilen min, bare is leppa som går litt lenger ned enn den du hadde der. Jepp felgene hadde eg skifta hadde eg hatt den lenger , men de var for bra til og byttes synst eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 har du flere bilder av den du har i avataren Nope sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Pen bimmer Takk for det , kjekt me sånne komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå