Bromle Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Hei.. Jeg har en e36 320i. Noen som vet hva det kan vere når motoren lager "donk donk" lyder når den går? Hører det spesielt godt når den står på tomgang....
BMW325korgen Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 hmmm råde lager tipper jeg.....hvis det er det, ikke press motoren
Hyggmaister Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Hmm...Viss lyden er rimelig høy og spesielt om den øker på turtall kan det være rådelager ja. Kan godt også være ventiler som er ødelagte elns. Å ta den til verksted for å finne ut hva som er galt, vil være det beste, spesielt om en mistenker råder (da vil sikkert ny motor være billigst). Likevel trenger det jo heller ikke være noe veldig alvorlig Legg inn en lyd-fil elns så kan vi sikkert hjelpe deg litt bedre
Bromle Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 Lydn er ikke noe spes høy. Høres ut som det er oppe på motoren den kommer fra..
Hyggmaister Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Hm. Da trenger du vertfall ikke bekymre deg om råde I denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70748 refereres det til dysetikking. Hvordan dette oppstår og om det er av alvorlig karakter (tror ikke) vet jeg ikke, men kan jo være en mulighet kanskje?
turboxs Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 er det vanos på den er det nok den. tok feil jeg og tok opp lagera på en motor med sånn lyd. Viste seg å være den jævla vanosen som var blitt bytta 2 år før
Bromle Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 hmm... Vanos? og hvor er den på motoren? Det rare er at nor motoren er kald så går den som den skal men når den blir varm kommer lyden fram.... Lurer på om det kan vere noe som utvider seg nor motoren blir varm og lager lyden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå