2RE_Racing Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Som topic! En som mente denne var like sterk som E36 M3 3,0 / 328 kassen. Tilfelle? Noen som vet om det er vanskelig å tilpasse til M20? Må man kappe clutch-hus fra en M20-kasse og sveise på?
2RE_Racing Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Ingen som har prøvd en slik på M20? Blir jeg den første altså?
Bmw325turbo Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Den er like sterk som m3 kassen ja, passer bedre på m20 også på grunn av at du får rett vinkling. Jeg kjører med en sånn kasse, har holdt fint med 650nm ihvertfall! Passer rett på, eneste du trenger å gjøre er å forlenge den clutch sylinder tappen, trenger også 328 mellomaksling.
2RE_Racing Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Passer 328 mellomakslingen rett på e30 diffen? Med at den passer bedre, da tenker du bare på vinklingen? Kassen kan vel ikke være bolt on på m20?
Bmw325turbo Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Litt usikker på om den passer rett på e30 diffen, men jeg tror det. Jeg bruker m535 diff og der passer den rett på ihvertfall. Er bare vinklingen jeg tenker på da ja, skal du bruke m3 kassen må du sveise om litt på gir overføringene. Kassen er bolt on på m20 ja.
2RE_Racing Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 Genialt at denne er bolt on på M20!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå