turboxs Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Bil som kommer for salg snart. God bil. Bilen får nå ny vannpumpe etter litt dårlig sirkulasjon. Samt ny regreim og thermostat i samme slengen. Litt rust på bakluka. Bilen er hvit med 4 alu hjul med bra pigg. 4 alu sommer hjul. cd spiller Eu ok nå nylig i november. Håper på 20.000 men åpen for bud. Pm eller 92217804 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 få gjerne ut no bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Synd dette var så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 jeg kan komme med mer bilder oxo kan du se da vet du. om du liker den er det jo en mulighet at jeg kan komme å møte deg et stykke på veien. men da må det være sikkert at du skal ha den liksom. kan ikke kjøre norge rundt for å vise frem bilen da kan du si. he he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 åssen er det med rust og div?? har ikke no bilder av interiør og motorrom?? evt der det er rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 jeg har ikke hatt tid enda. det er spjera trekket på førersetet ellers er den veldig pen. Lurte på å få tak i en annen stol men får se. det er jo ikke en ny bil. Rust er det som sagt før litt av under skiltplata bak. så det var litt nede i bakkant av venstre forskjerm. par prikker på kanalen. Jeg gidder ikke styre med den rusta men det er ikke mye å gjøre der før bilen er strøken. Motor ser veldig bra ut. Mye bil for 20 lapper her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Send meg detaljerte bilder i med god oppløsning, så ser jeg, jeg er intressert.... beamerking@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 fikk lyst på den der jeg .. men har ikke så mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Km-stand? feil på eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 bmwfreak89: hvor mye penger har du da.....???? Eaglehrt: Den har gått 280.000 Vet ikke hva feila var på siste eu jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 kjenner igjen den fargen på bakluka skal jeg komme med første (skam)bud: 9k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 allright.. kan jo gi usett bud på 15000 har du noen tid i helga eller neste uke så jeg kunne sett bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Budet er notert. Kan vi ikke se på søndag eller noe da. Passer det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg