Gå til innhold

Hvordan få USB ledning bak spilleren fram til coupén? e36


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en ny spiller. Alpine IDA-X001

qdyde52z8ranpexrfugw.jpg

Problemet er at den spiller kun digitale mediaer, dvs USB og Ipod.

Jeg må da altså få Ipod og USB kablen ut fra baksiden og fram på en måte.

jeg håpet da at det var mulig å legge ledningene fram, slik at de kommer igjen i hanskerommet? eller er det et annet sted den kommer fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan legge ut kabelen igjennom lufteventilen over spilleren, har det sånn på min nå..

Ellers så kan du gå ned og opp i aksebegeret eller i håndbrekk skinnet.. Hadde det før, og byttet ut askebegeret med en Home made stativ for ipoden der. Ble døds bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan røske ut den lille "hyllen" (oppbevaringsrommet) under klokka og dra ut ledningen der. Hadde det slik på min E36 da jeg brukte iPod.

ja, kanskje.... Jeg vil helst skjule ledningene. er ikke så pent med ledninger som helger og slenger..

men det er absolutt en mulighet.. Takk for svaret! nå vet jeg hvert fall at jeg får ledningene fram, uten å gjøre noe drastisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du gå ned og opp i aksebegeret eller i håndbrekk skinnet.. Hadde det før, og byttet ut askebegeret med en Home made stativ for ipoden der. Ble døds bra.

Det hørtes bra ut... var det mye jobb? måtte ta av noen deksler da? vanskelig? jeg er ikke sånn super flink til å drive med bil skjønner du... men har noen kontakter som kan gjøre det for meg... heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg hadde det var ikke ledningen mye synlig. Måtte kutte et lite hull i det oppbevaringrommet, men gjør du det i øvre hjørnet er det bare så vidt du ser den. Så lenge det ikke gjor noe at iPod'en bare ligger i det rommet i stedet for å stå fast et sted er det en grei måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke veldig vannskelig... Ikke noe problem å trekke fra spiller og ned til girkula. du går bare ned på høyre side av spilleren. Så tok jeg av hele dekselt der ved håndbrekket og trekket til girkula. Det er også lett... Så trakk jeg kabelen inn der. Så trakk jeg kabelen opp igjen hullet under askebegeret. Der bygde jeg en kloss istede for askebegeret som jeg lakerte. På ipoden min fikk jeg med en plast ramme ipoden satt i når jeg kjøpte den. Bruke denne til å feste ipoden i. Det ble veldig bra!

Nå bruker jeg nesten ikke ipoden mer i bilen, bruker den helelr på jobb. men kabelen ligger under trekket ved håndbrekket og er tilkoblet. så hvis jeg føler for å bruke den tar jeg den bare opp fra under trekket og kobler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke veldig vannskelig... Ikke noe problem å trekke fra spiller og ned til girkula. du går bare ned på høyre side av spilleren. Så tok jeg av hele dekselt der ved håndbrekket og trekket til girkula. Det er også lett... Så trakk jeg kabelen inn der. Så trakk jeg kabelen opp igjen hullet under askebegeret. Der bygde jeg en kloss istede for askebegeret som jeg lakerte. På ipoden min fikk jeg med en plast ramme ipoden satt i når jeg kjøpte den. Bruke denne til å feste ipoden i. Det ble veldig bra!

Nå bruker jeg nesten ikke ipoden mer i bilen, bruker den helelr på jobb. men kabelen ligger under trekket ved håndbrekket og er tilkoblet. så hvis jeg føler for å bruke den tar jeg den bare opp fra under trekket og kobler til.

kult! det tror jeg jeg skal prøve... jeg tror jeg tar ipod kabelen dint, så tar jeg usben til oppbevaringsrommet under klokka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...