Hans Thomas Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Jeg lurer på om det er noe som må gjøres? evt. får jeg tak i adapter på Torshov? Hvor mye koster dette? Tusen takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Du må vel ha et adapter. Fåes kjøpt bl.a til Bilradiospesialisten. Var vist noen som har fått tak i en annen plass til under halv pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Du må vel ha et adapter.Fåes kjøpt bl.a til Bilradiospesialisten. Var vist noen som har fått tak i en annen plass til under halv pris Ja ok, du vet ikke om de har på Torshov vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Vet ikke. Her er noen eksempler, vet ikke om adapterne er helt like. Mulig du får de billigere også. Adaptere 6x9 til E36: Bilradiospesialisten 590,- Link El utstyr 298,- Link Lydibil 220,- Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Vet ikke. Her er noen eksempler, vet ikke om adapterne er helt like. Mulig du får de billigere også.Adaptere 6x9 til E36: Bilradiospesialisten 590,- Link El utstyr 298,- Link Lydibil 220,- Link Tusen takk! =) Tror jeg skal sjekke Torshov, fordi anlegget er bestilt, og regner med å få det de nærmeste dagene. Dermed kan jeg ikke bruke altfor mye tid på å vente på adapterne Er keen på å montere på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå