Gå til innhold

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bakfangeren min har i dag blitt utsatt for et lite atentatforsøk...

*Ut på bavaria og få taksert skaden*

Dama som kjørte i meg var heldigvis en ærlig sjel som la igjen lapp med telefonnummer :D

Godt at det fortsatt finnes skikkelige folk i verden...

Skrevet

Kan se stygt ut som jeg blir nødt til å bruke disse pengene på 4 hjuls-kontroll og godkjenning av senk, men har håp om litt gromdeler utover sommeren :D

Skrevet

Kjip grå fanger, ikke 5000 ;) Blir visst levert med den gråe lakken på. Fikk pris på 3750 for ny fanger (og montering :roll: ) Nei, jeg skal ikke få noen til å montere for meg :wink:

Tror jeg formulerte meg litt dårlig der, men jeg regner med at jeg fikser den fangeren som står på nå foreløpig. Også handler m-tech etterhvert.

Skrevet

Ikke mye gøy når folk kjører på bilen din, men bra det var en ærlig sjel som faktisk la igjen lapp og ordnet opp etter seg. Kjør heller med bilen som den er en liten periode og vent til du har penger til M3-fangeren. Selvsagt dersom fangeren din ikke ser altfor ille ut nå :wink:

Skrevet
Ikke mye gøy når folk kjører på bilen din, men bra det var en ærlig sjel som faktisk la igjen lapp og ordnet opp etter seg. Kjør heller med bilen som den er en liten periode og vent til du har penger til M3-fangeren. Selvsagt dersom fangeren din ikke ser altfor ille ut nå :wink:

Nei, det er ikke så gøy nei, og det er jo også ytterst få som legger igjen lapp. Tenkte å fikse fangeren litt selv da. Har fått tilgang på sprøyte nå, så jeg prioriterer nok frontfanger, speil og lister først... :wink:

Skrevet

åssen da tilgang på sprøyte? jeg har også ei sprøyte du kunne lånt :-P men har ikke plass for deg å stå, eller jo det har jeg også, men må dekke litt med plast og tipper at gamla ikke blir så fornøyd :-P

Skrevet

Han kompisen min som ble torpedert av en audi A3 på lund skulle fikse litt selv, så han investerte i kompressor og sprøyte og sånn. Står i sjøbua til faren hans og sprøyter... Må dekke litt med plast der også, men SÅ nøye er det ikke. Er ikke så mye i den sjøbua på sommeren uansett ;) Alle 5 båtene ligger ute... :D

Skrevet

Selg bilen og kjøp deg e34:P

Neida, bare tulla eg. Surt når folk skal være borti, men det va godt at du traff på en ærlig sjel. Det e sjeldent det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...