morwik Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Heisann Er det noen som vet om noen dedikerte isbaner i Vest/Aust-Agder, eller noen igjenfryste vann man kan kjøre ned på? Eller noe i den duren? Takker og bukker
oddis Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Så vidt jeg vet har det blitt kjørt isbane på Høydalsmo i mange år. Rallyskolen er vel også ofte der.
morwik Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Okei. Er det oppe med Rjukan? Ingen som vet om noen steder det er mulig å leke seg litt på snø/is nærmere Kristiansand? ;p
morwik Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Hehe, seff Å sladde på bar asfalt har ikke vært tema for meg uansett.. så bare lurer på om det er noen populære steder man kan leke seg litt på i nærområdet
Rabies Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Skjønner. Blir ikke så mye asfalt-sladding på meg heller, har ikke motor til det. Bare på vått føre, så det er alltid fett med litt snø/is:)
///Mysild Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 du må nok opp på eidsåvannet i songdalen der er det mye kjøring når isen er grei... hehe... ellers er det alltid fint å sladde på mjåvann industriområde... ofte der gatebiltreffene ender opp på kvelden
morwik Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Kult at det er et vann i sogndalen! Hvor lenge må det fryse før man kan kjøre der? Herregud så dum jeg er som ikke var på mjåvann da det var snø, der er det jo bra!
///Mysild Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 hehe... de kjørte når det var 20 cm der... hehe... noen som kjørte en fiesta rett i fjellet... den døde hehe... menne, isen er jo ikke godkjent bane, men det er jo ett fett hehe... jeg var oppe på mjåvann en dag det blåste veldig... var masse biler der da snøen kom liksom tilbake med en gang den ble spunnet bort... knall gøy
morwik Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Det er vel akkurat samma faen om den er godkjent eller ikke... så lenge den holder, så går det fint for meg. Er det lett å kjøre ned på det vannet? Kart fra gulesider? Har noen hørt rykter om nye snømengder? Hadde jo ikke akkurat vært kjedelig
///Mysild Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 ja, kjører vel så å si rett ut på det hehe.... http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=4 ... &scrollY=0 der det står hesteheia... bare zoom inn der... dårlig med snø for tia tror jeg... er jo ikke snø vi vil ha... vi vil ha kulde
Ad|oS Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Men kommer onkel fort på besøk ved kjøring ute på isen? Sist gang det var is tykk nok til å holde biler hjemme tok politiet de som var ute (et par biler). Er lenge siden, 10år kanskje, men de er vel ikke akkurat blitt sløvere med å ta folk som har det litt gøy
Ågedal Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Kjør til Finsland. Eller Marnardal, der er drøss med isvann å kjøre på. Det ene med 3 nedkjørsler så der kan man kjøre vekk fra Polis.
///Mysild Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 finsland er fint har ikke vært så mye i marnardal men er jo fint der også... hvis ikke så kan du alltis ta en tur til åseral... aldri feil det heller
ØyvindB Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 De kjører rallytrening på en bane på bortelid, det er lovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå