Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Er det noen som vet om noen dedikerte isbaner i Vest/Aust-Agder, eller noen igjenfryste vann man kan kjøre ned på? Eller noe i den duren?

Takker og bukker :)

Skrevet

Så vidt jeg vet har det blitt kjørt isbane på Høydalsmo i mange år. Rallyskolen er vel også ofte der.

Skrevet

Hehe, seff ;)

Å sladde på bar asfalt har ikke vært tema for meg uansett.. så bare lurer på om det er noen populære steder man kan leke seg litt på i nærområdet ;)

Skrevet

du må nok opp på eidsåvannet i songdalen :-P der er det mye kjøring når isen er grei... hehe... ellers er det alltid fint å sladde på mjåvann industriområde... ofte der gatebiltreffene ender opp på kvelden :-P

Skrevet

Kult at det er et vann i sogndalen! Hvor lenge må det fryse før man kan kjøre der?

Herregud så dum jeg er som ikke var på mjåvann da det var snø, der er det jo bra!

Skrevet

hehe... de kjørte når det var 20 cm der... hehe... noen som kjørte en fiesta rett i fjellet... den døde :-P hehe... menne, isen er jo ikke godkjent bane, men det er jo ett fett :-)

hehe... jeg var oppe på mjåvann en dag det blåste veldig... var masse biler der da :-) snøen kom liksom tilbake med en gang den ble spunnet bort... knall gøy :-)

Skrevet

Det er vel akkurat samma faen om den er godkjent eller ikke... så lenge den holder, så går det fint for meg. Er det lett å kjøre ned på det vannet? Kart fra gulesider?

Har noen hørt rykter om nye snømengder? Hadde jo ikke akkurat vært kjedelig

Skrevet

Men kommer onkel fort på besøk ved kjøring ute på isen? Sist gang det var is tykk nok til å holde biler hjemme tok politiet de som var ute (et par biler). Er lenge siden, 10år kanskje, men de er vel ikke akkurat blitt sløvere med å ta folk som har det litt gøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...