øystein andre Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 sliter litt med ei el rute er slik att her en dag så krølla rute lista seg innafor kanten på rute i bak kant, da ville pluteseli ikkje ruta gå mer enn 2 centi ned, grit nok så nå løsna jeg bakerste klipset som ruta sitter fast i, å fikk krølla fram lista igjen, men nå bråstopper motoren når ruta er 2 centi ned fortsatt hva kan gjøre dette? det er jo ikke noe som står i mot eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 er det ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 hadde samme problemet på en e36 en gang da hadde en skrue i det tannhjulet løsna. og da stoppa det staget som skal ta imot som holdt imot som gjorde at det løsna. ble rart skrevet, men skjekk om du har noen skruer løse;) du må nok ta av hele dørpaneler, for og se det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 skal prøve finne en skrue jeg da hehe skal prøve til en dag, men nå er det så kalt att jeg ikke gidder :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 først nå har været her tilsagt att jeg kunne gå ut å skru noe som er noe har nå sjekket alle skruer, eller det vil si jeg har demontert hele greia å satt det sammen igjen men samme problemet, så jeg fortsatte med å prøve overstyre knappene, det hjalp heller ikke når jeg trykker på knappen så kommer det ett klikk fra motoren å så stopper alt opp i noen sekunder før jeg kan kjøre ruten opp igjen.. men jeg lurer på den bryteren som skal løse ut når ruta er kommet en stubb ned, om det kanskje kan være den? finnes det ett rele en eller anna plassen som dette skal virke sammen med ? hvor sitter det somregel ? hadde vert greit om noen kanskje har en anelse om hva det kan være når det ikke er noe som står i veien for skinnene eller armene.. jeg er i allefall ganske blank på ideer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei, jag har hatt problem er med ruten forann. Hadde av dekselet idag og fant ut at vaieren var begynt og "spinne seg opp", eller en kordel er røket. Dette medfører litt problemer som at ruten låser seg. Kan være samme hos deg? Trenger selv litt tips om hvordan jeg kan bytte vaieren+ Må alt ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 har ett tannhjul som går over på en halvmåne, som igjen driver stagene jeg ikke noe wire hos meg oppgitt er ordet for meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 fant feilen nå for ett par dager siden jeg hadde klemt flatt en tagg på den halvmånen jeg snakka om, måte med andre ord borre ut alle poppnaglene å ut med hele mekanismen for å se det no problemos etter en halvtime med filing, og borring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå