BMW_Stig Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Som tråden sier skal jeg selge 320'en min. Er en 1989 mod 320i 2-dørs Shadowline. Km 260.000. Utstyr som er på bilen: El-speil, takluke, kurvelys, CD-spiller (Pioneer), JBL GT4 sub, Rockford Fosgate 4004 forsterker, K&N Filter, Effektanlegg, orginale 14" lettmetallfelger både sommer og vinter (sommerhjul bør skiftes, vinterhjul er bra. Hakkapelita 4) Er blitt skiftet en del slitedeler: Vannpumpe, reg.reim, termostat, bensinpumpe, bensitryksregulator, foringer i forstilling, kamakselføler. Jeg har også satt på en differensial med lavere utveksling (3,73:1) og diffbrems (25%). Har ca 2100 omdr. på 100km/t. Er litt mere komfortabelt på langkjøring i forhold til gamle diffen der det var 2900omdr på 100km/t. Olje og oljefilter er skiftet regelmessig. Er også skiftet olje på girkasse og diff sommer/høst 2007. Er rust på framskjermer. Er litt overflaterust på bakskjermene der steinpruten treffer, men dette er ikke grov rust, så går an pusse ned å lakkere (Bakskjermene). En liten bulk i førerdør nedenfor speil (kan sees på bilde). Interiøret er pent. Eneste som er å sette fingeren på er at varmeapparatet kunn virker på det 4. hakket (Resten sluttet å virke her om dagen, så har ikke fått sjekket det opp), og ett lite hull på 1cm*1cm i baksete. På bilde er det krok på bilen. Denne er avmontert da jeg ikke har bruk for den, og det ser mye penere ut uten. Flere bilder av bilen kan sendes på mail om ønskelig. (Beklager at bilen er skitten på bildene) Jeg så i dag at det har kommet rust nederst på dørene også. Jeg har bud på 20.000kr uten sub og forsterker. Tlf 41 47 05 38. Mvh Stig A. Iversen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Pen bil Er ikke så alt for mange 2dørs facelift e30 rundt om kring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Når ble den sist eu godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Når ble den sist eu godkjent? Bilen ble Eu godkjent sommeren 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Og er eu ok til sommeren 2009? Gidder du å komme imøte ett stykke hvis jeg skulle finne på å komme nedover for å kjøpe bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Og er eu ok i 2 år? Gidder du å komme imøte ett stykke hvis jeg skulle finne på å komme nedover for å kjøpe bilen din? Jeg vill tro at den er eu-ok i 2 år, men er ikke helt sikker. Jeg har desverre ikke mulighet til å kjøre noe langt for å møte folk som skal se på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethMartinsen Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 hvor bor du sånn i forhold til Lillestrøm? er ganske blåst i geografi dessverre =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Se her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Er vel lettere å kjøre gjennom oslo og ta E18 nedover til horten. Vill tro det er finere vei, og du slipper å ta ferga mellom horten-moss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Da har jeg bud på 23.000kr og bilen blir mest sansynlig hentet på fredag om ingen andre byr over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 int. i bytte*? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 int. i bytte*? Er desverre ikke intrisert i innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Neste EU-Kontroll er 31.05. 2009. Så den er godkjent i ca 1,5 år till. Budet er nå på 27.000kr og bilen blir hentet fredag om ingen byr over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Budet er nå på 29.000kr og bilen blir hentet på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg