Gå til innhold

Bmw 530da, fjernbetjent webasto,skinn,klima,soltak 99mod!!!


Bmw 523iat
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw 530d selges, bilen er chippet til 232hk og 490nm:) 215600km 90% langkjørt, en eier før meg, går virkelig godt.

0,53l på landevei og ca 0,7l på blandet. i topp stand! selges inklusive omregistrering(8000kr) til 210000kr eller høystbydende.

El.vindu x4,cruise kontroll, multifunskjonsratt med rattvarme,steptronic automat,sportseter,el.glass soltak,el.speil,regnsensor,skilomme,avtagbart hengerfeste, 6xairbag,kjørecomputer,17" toms felger sommer++

fullt service hefte, siste service på 212000km Mvh Bentein Brøvig. 99150141

skquw8s6fmn07tnv1icj.jpg

1ro9bljdz1z3o579lwrl.jpg

sfozxk91c51mvfv267mb.jpg

tss8rioqbwg260z9amym.jpg

k2533wz5g0vofzsds3pq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baah, behold den et par-tre år til du, så får vi se da;D drømmebil :)

Ja bilen er god som gull, kan virkelig anbefales, helt rått skyv oppigjennom registeret, blir liksom bare mer og mer skyv jo fortere den går! Målt helt ned i 7,0sek 0-100. Er ikke ofte high perfomance og drivstoffsøkonomi går hån i hånd:) kjørte i fra en 540 fra 120-150, var kult:)

Hvilken bil i inbytte da? helst ikke inbytte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

behold bilen til august/sept.. ;) Da skal min leveres ny eier og jeg kan kjøpe din ;) Vanvittig bil og motor det der! Og helt riktig utstyrt!

Takk for det

Bilen blir beholdt en stund til:) slettet annonse på finn.no. Kommer til å påkoste den en del fremover 10-15 lapper fikse bulka, rusta på bakluka å litt overflate rust på døra fremme. så da blir den i topp stand.

Så kan jo være prisen stiger litt. Kjørte tur retur tvedestrand på 0,44l/mil i følge kjøre computeren kan dette stemme? er jo helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

behold bilen til august/sept.. ;) Da skal min leveres ny eier og jeg kan kjøpe din ;) Vanvittig bil og motor det der! Og helt riktig utstyrt!

Takk for det

Bilen blir beholdt en stund til:) slettet annonse på finn.no. Kommer til å påkoste den en del fremover 10-15 lapper fikse bulka, rusta på bakluka å litt overflate rust på døra fremme. så da blir den i topp stand.

Så kan jo være prisen stiger litt. Kjørte tur retur tvedestrand på 0,44l/mil i følge kjøre computeren kan dette stemme? er jo helt sykt.

kommer flere bilder, har montert angel eyes, å venter på nye baklys i led facelift typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå skal bilen inn til karroseri verksted den 3mars, da skal jeg fikse bulka, pluss noe overflate rust her og der.

Ferdig fikset så å si strøken i tilstand selges den til 210000kr ferdig registrert hvis man er kjapp.

Mvh.

Kappkjørte med en m5 e34 på svingete vei, lå rett bak den hele tiden, så går nesten like godt som m5 3,8 (340hk)nurburg.

Vurderes solgt pga husbygging.

Ta kontakt for en hyggelig prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...