LarsMartin1985 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Etter altfor mange forsøk på å få vekk støy/ulyder i anlegget mitt har jeg blitt dritt lei, så nå har jeg tenkt til å sette bort jobben til noen som kan koble opp alt på nytt... Det er snakk om 2 bassere 2 monoblokker 1x 4kanaler 2 batterier 1 frontsett regner me at det som må gjøres er å tre signalkabler/strestrøm på nytt å muligens høytaler kabler frem til frontsett.. og legge opp strømkablene. Alt av strøm batterier osv ligger bak i bilen. Bilen er en 98mod 525tds stv. Noen som gjør slikt/vet om noen? helst i Østfold MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 i oslo er d minst 2stk som er meget dyktige på dette, bl,a så konkurrerer dem i EMMA. Audio-art bl,a, kommer ikke på dem andre i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Skulle gjerne hatt no info om de eventuelle andre steder også.. gjerne web linker osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 gå inn på www.bilsteroforumet.no dær får du svar på de aller fleste spm dine. så sier ikke jeg noe feil iværtfall, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 -bass brothers er flinke, -nautiluz her på forumet er utrolig dyktig. Bilradiospesialisten bygger vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Skulle gjerne hatt no info om de eventuelle andre steder også.. gjerne web linker osv.. Linken ser du på høyre side på skjermen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Sier bare installbay jeg, muligens for lang avstand for deg, men det er gutter som kan hva de driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå