elmirh Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 hei lurer på om noen som vet eller kan foreslå et bra effektanleff til e36 325 cabb...det jeg er ute etter er rååå lyd hehe?? eller hvis det er noen her som har et effektanlegg liggende som de ønsker å selge så bare hyl ut...men må være bra stand og som sagt råå lyd..
Ad|oS Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Eisenmann eller Remus! Dyrt, men bra lyd. Med grenrør og konfilter er du garantert rå lyd hehe
elmirh Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 vet du hvor man kan få kjøpt det??? grenrør blir for mye er så sttress å sette det på???
elmirh Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 vet du hvor man kan få kjøpt det??? grenrør blir for mye er så sttress å sette det på???
Ad|oS Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Her får man kjøpt Remus blant annet. http://www.simco.no/?ItemID=1166 Lurer på om man får kjøpt Eisenman hos gsbildeler eller koed...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Du får tak i Scorpion hos koed.dk. Syns det er helt rå lyd av Scorpion
Upperhouse Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 ...hiver meg på bølgen her jeg også! Kan virkelig anbefale Eisenmann. Koster noen penger, men absolutt verdt det! Virkelig fin "6er bromming" på lave turtall, og en ekstremt fin og hissig lyd på høye turtall! Etter min erfaring krever Eisanmann veldig lang innkjøringstid - 100 til 200 mil etter mitt øre! Noen andre som kan bekrefte/komme med innspill om noen andre også føler dette med Eisenmann?
opt Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Hvis du søker litt her inne vil du finne 1000 meninger om effektanlegg. Et åpent luftfilter vil gi deg vel så mye gromlyd i kupeen som et effektanlegg, men selvsagt ikke så mye til publikum. Egentlig bunner det hele i lommeboka og hva slags lyd du selv liker. Prøv å finn nettsider hvor de har videoer med lyd av de ulike anleggene. Da er det lettere å velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå