feedon Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 87 mod som sagt ny stikkaksel framme kostet 4000 og litte granne ifra danmark har nye endeledd og slave pumpe (clutch) nesten ny clutch, "ny" brukt girkasse folk her trur at det bare er en filleting som er gærent med den girkassa som står i nå. vurderer og selge fordi jeg er drit lei av og skru har hat x antall e30`er etter hverandre nå. bilen er veldig pen og se på men har uheldigvis en skramme på baggasje lokk og høyre bakskjerm, bilen har rieger stylling rundt om, fargen trur jeg heter zinnoberot eller noe sånt. er interessert i og vite hva folk kunne være interesserte i og gi for den. kjøpte den for rett under 40000 og er kostet på endel etter det. eu ok ifjor kjøpte den av jokke88 her på forumet. da har jeg fått tatt bilder blei ikke kjempe bra men. får stå til... bilen er senket med 40 mm senkesett pluss senkeskåler framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Får jeg kjøpe den stikkakslinga av deg? Hvis det er høyre side. Jeg har leita etter deler i over 2 mnd nå. Bestilte fra sverige, og etter 10 uker fikk jeg svar at delen var gått ut av produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Får jeg kjøpe den stikkakslinga av deg? Hvis det er høyre side. Jeg har leita etter deler i over 2 mnd nå. Bestilte fra sverige, og etter 10 uker fikk jeg svar at delen var gått ut av produksjon. snakk med koed.dk hvis de fortsatt ikke får tak i så spør om de kan bestille ifra bmw i tyskland. koster 4000 og noe, men fortsatt bedre enn 8000 i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Får jeg kjøpe den stikkakslinga av deg? Hvis det er høyre side. Jeg har leita etter deler i over 2 mnd nå. Bestilte fra sverige, og etter 10 uker fikk jeg svar at delen var gått ut av produksjon. snakk med koed.dk hvis de fortsatt ikke får tak i så spør om de kan bestille ifra bmw i tyskland. koster 4000 og noe, men fortsatt bedre enn 8000 i norge. Ringte de på mandagen, og sa det var 6-8 ukers leveringstid der også. I sverige så sa di at delen var ikke å oppdrive. Skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 hva forlanger du for denne bilen. legg ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 hehe er det jeg ikke veit. veit at jeg selger ikke under 30K da kan jeg like gjerne skru så har jeg krutte god bil selv, men er derfor jeg lurer på hva jeg kan ta for den har ikke peil. skal prøve og få tatt noen bilder imorgen litt mer lys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 tror jammen jeg ville ha fiksa bilen om jeg var deg greit nok, d er 325ix men 30k med ødelagt girkasse, nja er jo også en gammel bil. fiks den selv du, d tjener du på uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 og 1 til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg