sulingen Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 heisan. Har for ikkje så lenge siden kjøpt meg ein Bmw 520i 89 mod 12v, har aldri vært noe fans av bmw, og vist eg skulle ha ein, måtte det være 5 serien. Men etter å ha prøvd bilen, så fant eg ut at det var ein fantastisk god bil å kjøre, god på glatta artig å leike seg litt med, og ha god kontroll, virka som eit bra karoseri på den og, med andre ord ei fantastisk bil. Spørsmålet mitt, Kunne tenkt meg ei litt sprekere bil, med bedre bremser, understell. Vil det lønne seg å bygge om? har hørt det er ein grei sak, kas motorer passer? Eller er det beste å bare selge å kjøpe noe sprekere? Takker for svar Med venleg hilsen Bernt Morgan
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Liker du bilen du har ser jeg ikke noen grunn til å bytte den ut. Sett i en 2,5l M50 motor og en litt morsommere utveksling i diffen, samt et bremsekit (koster vel en 5-10 tusen) og et coiloversett så har du du mye morro
sulingen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 er det bare plugg and play på motoren
Bimmerlars Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Mulig du må skjøte ledninger ved motorkontakten. Bilen i en litt nyere årgang kom med den motoren, så vil tro det er rimelig bolt-on. Sikkert noen her som har gjort denne ombygningen som kan si noe mer sikkert
sulingen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 Noen som har noen tips? Ka det koster for ein m5 uten skilter, bare impotere og sette over?
mbkomfort Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Når E34 kom hadde den kortest bremselengde fra 100kmt av alle 4dørs sedaner. dvs. Overhal/bytt de bremsene som er på bilen så blir det bra.. Hiv i en M50 2.5 liter for å få bilen sprekere, kjøp motor som er fra E34 og få med hjerne & ledningsnett så går d vel bra.. Hvis du ikke liker å mekke så bytt til en litt nyere utgave, ryker fort mye peng når en begynner å kjøpe deler &slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå