jensemann23 Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Noen som vet av et firma i trondheim som tar lakkbehandling? Jeg mener da total rubbing og polering av hele bilen sånn at jeg får bort det irriterende sprøytestøvet som har lagt seg på deler av bilen. Det vises ikke, men man kjenner at lakken liksom er ru, og det legger seg så lett støv på den... Hva er prisen på en slik behandling?
Cato84 Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 K2000 på tempe gjør vel dette? Et firma i elgeseter, rett over bunnpris(gamle bensinstasjonen) gjør dette. Firmaet som ligger veggivegg med ESTuning gjør vel også dette.
ALLSTAR Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 elgeseter bilpleie tok min E61 i fjor sommer.. da vasket de ikke skjørtene helt rene, noe som resulterte i at når jeg vasker bilen får jeg den IKKE ren... det ligger skitt UNDER polishen.. IKKE fornøyd med det!!!! selv om det bare kostet 1000,-... bedre og betale 2K for BRA resultat da
AC Schnitzer Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Har også hørt K2000 tar dette. Tror de tar ca 5k med rubbing, polering og forsegling. Da er det vel garanti på dette i noen år. Fint om du legger ut priser og info etterhvert
frodo Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 RS bilpleie.. tar bilen både inn og utvendig.. kjenner mange som er fornøyd med jobben han gjør
Sir Hofstad Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 På Norigo som ligger nede ved der jobber tar de alle slike ting, og til kurante priser. Jeg skal ha inn 325en min der til full pakke
ALLSTAR Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 På Norigo som ligger nede ved der jobber tar de alle slike ting, og til kurante priser.Jeg skal ha inn 325en min der til full pakke sjekker du litt pris? så får jeg se 3`ern når den har vært der
HaakonE34 Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Skal få gjort lakkrens og polering osv til bilpleien i fossegrenda på tirsdag. Blir spennende å se hvordan det går. Har godt inntrykk av de. Fikk se en MB som netopp var ferdig da jeg var innom, så panser ut. De kjører sommerkampanje nå om dagen til 13 lapper. Ikke dum pris det.....
Deep Dish Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Skal få gjort lakkrens og polering osv til bilpleien i fossegrenda på tirsdag. Blir spennende å se hvordan det går. Har godt inntrykk av de. Fikk se en MB som netopp var ferdig da jeg var innom, så panser ut. De kjører sommerkampanje nå om dagen til 13 lapper. Ikke dum pris det..... 13000,-???? Nei det er ingen dum pris det, det er jo totalt retard pris..!!!!!!!
Bmwray Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 neida ikke i forhold til han her Han her tar ca 50 000kr norske! Er rått.. han mener at nye biler er møkkete og har vaskeriper
Brasan Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Eventuellt gå lett over med SYKT FINT våtpapir, rubbe og polere. Finnes også et produkt for å fjerne "nupper" og "cellulitter" i lakken. Husker ikke helt hva dette heter men kan komme tilbake til det når jeg får hørt med en kompis.
P.I.B Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Snakket med K2000 om pris på min bil. De skulle ha 2500,- for rubbing, polering og lakkforsegling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå