Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Produsert 11/86. Nettopp gått over setene med Leather Master rep. kit og Autoglym Leather Care Cream. Dessverre er det slitt 2 små hull i sidestøtta på førersetet. Skal bytte en waier i førersetet samtidig, så er begge setene tipp topp bortsett fra nevnte hull. Er varme i de også, men tør ikke garantere at den funker, tipper det er et gåent rele i min bil, men kan være selve setene også. Vurderer å selge baksetet og dørsidene også, har fått bud på 8000 for alt, presiserer at jeg vurderer.

Stolene selges for 4000, bud vurderes.

Stolene. Den til venstre ferdig oppussa, den til høyre skal få en runde leather care cream om 2 uker så er den også ferdig.

eohhqrrg5oecfy1cigeq.jpg

ay3d6pgz4c25lza6zfom.jpg

Hull i sidestøtte.

bzyu8w7vb9hsfn6whm6s.jpg

Sprekkdannelser i den andre sidestøtta, trodde dette skulle forsvinne, men det gjorde det ikke, men det er ikke hull, med jevnlig smøring skulle det gå bra.

ddb5lifs51itpunl8m0f.jpg

Bilder av resten av interiøret:

Dørside fører.

7cmic2op9rvvl5z5w8g5.jpg

Dørside passasjer.

2ct1ul7aput8r2bqbppz.jpg

Baksete og sider bak.

4snl9bl7gh5fhqmrdhvh.jpg

mtb71ia8z82uxxz96l9o.jpg

xw1q31bxjekw35nr80pt.jpg

Skrevet
Produsert 11/86. Nettopp gått over passasjersetet med Leather Master rep. kit. Skal gjøre det samme med førersetet nå, bildet av det kommer straks jeg er ferdig. Desverre er det slitt 2 små hull i sidestøtta på førersetet. Skal bytte en waier i førersetet samtidig, så er begge setene tipp topp bortsett fra nevnte hull.

Selges for 4000, bud vurderes.

Hvor i Trøndelag er det du bor? Har du noe bilde av disse hullene i setet? Ellers så er disse hele og pene?

Skrevet

Skal legge ut bilder når jeg har pusset den opp, tar ett par dager pga tørketiden. Ene hullet er på størrelse med en femkroner, det andre ett kronestykke ca. Er vel rett over 30 mil fra Mo I Rana.

Tipp topp betyr relativt bra ja.

Kan forøvrig vurdere å selge med baksetet og dørtrekkene også hvis jeg får ett knallgodt tilbud. Er nyoppusset baksetet også. Med armlene. Ikke nakkestøtter.

Skrevet
Pris for alt samlet da? Er på utkikk etter komplett skinn så

Tja, for 8 laken skal jeg vurdere det.

Skal farge opp førersetet nå, bilder vil da komme i kveld en gang.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...