kr0lle Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 hei skal sette i 318is i min 316 compact...så lurer jeg på om noen har tips om eksos?? skal ikke ha brutal lyd, men ha litt bromming hehe... blir vell litt krøll siden compacten ikke kom med is.. noen som vet om noe jeg kan bruke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kr0lle Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 ingen som har forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Compact ble levert med M42 og M44(is-motor). Denne heter 318ti. Schmiedmann har anlegg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Just what I skull til to say:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kr0lle Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 ok viste det var noe som het ti men trodde det var noe turbo greier hehe...da blir det lettere.. takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå