Gå til innhold

frakt fra koed, bestilling av brukte deler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille meg brukte tårnlager til 325i fra koed. Det koster 150 kr. stk. Men frakten kommer på 363 kroner. (2,79 kg). Er det virkelig så dyrt å sende fra danmark?

Er det mva på brukte deler? Kommer på 1030 kroner med Chrzz sin kalkulator..

Skrevet
Tenkte å bestille meg brukte tårnlager til 325i fra koed. Det koster 150 kr. stk. Men frakten kommer på 363 kroner. (2,79 kg). Er det virkelig så dyrt å sende fra danmark?

Er det mva på brukte deler? Kommer på 1030 kroner med Chrzz sin kalkulator..

Jeg kjøpte nye uoriginale tårnlager fra GS, kom på under 700,- inkl moms og frakt.

Skrevet

bestill hos schmiedmann.no... billigere en gs... anbefales... skjønner ikke hvorfor folk bruker koed og gs... blir dyrt...

Skrevet
bestill hos schmiedmann.no... billigere en gs... anbefales... skjønner ikke hvorfor folk bruker koed og gs... blir dyrt...

Koed er en hel del billigere enn Schmiedmann, men ikke om man kun skal handle for 300kr. Må gjerne over 12-1300kr for at det skal lønne seg å handle utenlands. :)

Skrevet

Tok meg tid til noen eksempler fra Koed og Schmiedmanns nettsider:

E39:

Hella Facelift lykter u/Xenon:

SM: 6032,50kr Koed: 3630kr

E46:

Komp. M-pakke:

SM: 13377,50kr Koed: 9165kr

E36:

Bremseskiver foran:

SM: 801,25 Koed: 375kr

Vel, det var det jeg gadd nå.. hehe.. alle priser i NOK inkl mva.

Skrevet

Blir koed dyrt?? Jula 2006 bestilte jeg deler fra koed for 10000 kr.

Disse hadde landet på nærmere 15000-20000 om jeg skulle kjøpt det i norge, så hvordan det kan bli dyrt skjønner jeg ikke!

Betalte 500 kr i frakt. å da kom en stk euro pall med deler.

Servicen er suveren på koed. Ble oppringt når delene var sendt.

Jeg bestilte på fredags ettermiddag, delene var kommet til Kr.sund onsdag morgen. bedre enn gs å schiedmann det.

Skrevet
E36:

Bremseskiver foran:

SM: 801,25 Koed: 375kr

Vel, det var det jeg gadd nå.. hehe.. alle priser i NOK inkl mva.

Hvor mye koster skivene når 375 inkluderer moms, frakt, moms på frakt og fortollingsgebyr? :?:

Skrevet

Hei, skal bestille M5 hekk og M-tech dørlister til E39 fra koed nå.

Kom på ca 6100, i motsetning til 9500 på Schmiedmann.

Men er da Toll inkludert? Og er det noen som har sånn rabattkode de ikke har bruk for så blir jeg glad for den! :D

Skrevet
Jeg har aldri betalt toll på deler fra koed, kun norsk moms og frakt.

I tillegg har du nok betalt moms på frakten og et tollbehandlingsgebyr som fraktselskapet vanligvis legger ut for (ca. 100-200 kr.) Men det er ikke toll på bildeler fra Danmark til Norge. Alt dette står også veldig klart på sidene til koed.

Skrevet

Fraktselskapet TNT betaler alle gebyrer for deg og regning blir ettersendt.mange lurer seg selv litt når de kjøper en rimelig del og regner ikke med alle utgifter.

Skrevet

Dette stemmer jo ikke i det hele tatt..??

KOED = billig!

Schmiedmann = dyrt

Gs = enda dyrere

Selvfølgelig koster det noen kroner i frakt fra danmark, men handler du for mere enn 2000,- så er det helt klart penger å spare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...