Stramvaier Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Jeg tenkte jeg skulle bygge om til shortshift på M3`n til helga. men lurte litt på noe før jeg starer. Åssen får man smaken løs fra den hvitekraftige ringen den sitter i? Noen knep på dette? Greit å vite så går det litt fortere. hehe
gwskjenald Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Du kan prøve å ta 2 små skruvjern å vri det rundt. sleit før jeg fikk det til jeg å, men ble tilslutt:P Lykke til
///Mysild Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 eller kjøp en ny, og slå i stykker den gamle... det måtte jeg gjøre hehe... kosta 60 kr på bmw
Stramvaier Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 har kjøpt en ny så tenkte litt på den tanken med å bare ødelegge den. da er det vel bare å sette den nye nedi etterpå å så presse noe veldig hard for å få stanga nedi den etterpå da eller??
///Mysild Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 nope... knekke av alle de små "stikkene" på den gamle, så løsner du girstanga med å fjerne splinten og det under, så slå du i stykker ringen, setter den nye ringen på den korte girstanga FØR så setter den på plass... så presser du det nedi, og ser at du treffer spørene, så fester du splinten under, på med trekket og alt det... så tut og kjør, og gir kort
Stramvaier Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 flott forklaring det der. takker for godt nedlakt arbeid i en bra forstårlig forklaring. hehe
///Mysild Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 føler et snev av ironi og litt sarkasme her men du skjønte det nok hehe regnet med du hadde en titt på denne DIYen først http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13088
Ole@Automote Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 To av de "stikkene" dere snakker om sitter i ett spor på siden, ett skrujærn på hver side og en nebbtang til å vri med så er den pluttselig ute, må vries 90 grader.
Stramvaier Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Mysild: nei faktisk så var det ikke ment sarkastisk ass.
Dirty Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 ikke gjør som meg iallefall. jeg dro det jeg kunne og litt til! når den først glapp, henne tror du hånda mi gikk ? jo midt i tryne!SAAAAtan og vondt det var i nesa .
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Mysild: nei faktisk så var det ikke ment sarkastisk ass. okey, da sier vi det haha dirty, AUCH!! jeg kjørte min hånd rett i dashen og det var jo blod over alt etterpå.... hehe...
Stramvaier Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Leste litt på den DIY som ble lakt ut over her nå. Er det slik at man må bøye det staget på e30 m3 også? Eller er det bare på e36 dette er et problem? Jeg har jo heller ikke z3m stang. Jeg kjøpte shortshift stang fra koed.
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 så lenge det er en orinal del til bilen, trenger du ikke å bøye noe... men det er jo bare å feste stanga og så se om den treffer noe jeg kjøpte org m3 stang, og jeg måtte ikke bøye noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå