Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bygge om til shortshift på M3`n til helga. men lurte litt på noe før jeg starer. Åssen får man smaken løs fra den hvitekraftige ringen den sitter i?

Noen knep på dette?

Greit å vite så går det litt fortere. hehe :lol:

Skrevet

har kjøpt en ny så tenkte litt på den tanken med å bare ødelegge den. da er det vel bare å sette den nye nedi etterpå å så presse noe veldig hard for å få stanga nedi den etterpå da eller??

Skrevet

nope... knekke av alle de små "stikkene" på den gamle, så løsner du girstanga med å fjerne splinten og det under, så slå du i stykker ringen, setter den nye ringen på den korte girstanga FØR så setter den på plass... så presser du det nedi, og ser at du treffer spørene, så fester du splinten under, på med trekket og alt det... så tut og kjør, og gir kort :-P

Skrevet

ikke gjør som meg iallefall. jeg dro det jeg kunne og litt til! når den først glapp, henne tror du hånda mi gikk ? jo midt i tryne!SAAAAtan og vondt det var i nesa . :P

Skrevet
Mysild: nei faktisk så var det ikke ment sarkastisk ass. ;)

okey, da sier vi det :-P haha :-)

dirty, AUCH!! jeg kjørte min hånd rett i dashen og det var jo blod over alt etterpå.... hehe...

Skrevet

Leste litt på den DIY som ble lakt ut over her nå. Er det slik at man må bøye det staget på e30 m3 også? Eller er det bare på e36 dette er et problem? Jeg har jo heller ikke z3m stang. Jeg kjøpte shortshift stang fra koed.

Skrevet

så lenge det er en orinal del til bilen, trenger du ikke å bøye noe... men det er jo bare å feste stanga og så se om den treffer noe ;-)

jeg kjøpte org m3 stang, og jeg måtte ikke bøye noe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...