Ryeng1 Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Heisann! Vurderer å selge felgene mine til fordel for andre felger.. kan vurdere bytte også.. Det er 4 stk 17'' BMW felger som har stått på min E36 ifjord sommer, altså snaut 4-5 mnd.. Den ene felgene er litt kantkjørt, men ikke mye! ellers hele og pene..De er penere enn på bildet btw Felgene har sittet på 225-40-17 dekk uten problemer og er i bra stand! Legg inn bud, flere bilder kommer imorgen.. nb: dekkene følger ikke med...
badsha Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 hmm så d uahdde endret på inlegget med at dekkene ikek fulgte med, da må jeg vurdere budet igjen.
///Lasse.B Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 argh...de felga jeg har leita etter i 100 år, kjøpt meg no annet i mellom tiden=/ samme som jeg har på sommer, ville ha de på vinterdekka og=/ sorry ot, måtte bare dele min frustrasjon
Ryeng1 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 argh...de felga jeg har leita etter i 100 år, kjøpt meg no annet i mellom tiden=/ samme som jeg har på sommer, ville ha de på vinterdekka og=/sorry ot, måtte bare dele min frustrasjon Hehe, det går bra vettu
Ryeng1 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 hmm så d uahdde endret på inlegget med at dekkene ikek fulgte med, da må jeg vurdere budet igjen. Ja, visste ikke om alle skjønte at dekkene ikke fulgte med, så da forandret jeg det like godt.. jeg går ikke under 3000,- for bare felgene btw
-Anders- Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 3 lapper for felgene er grei pris det. Jeg fikk 5 lapper for disse med gode dekk i samme dim!
Ryeng1 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 3 lapper for felgene er grei pris det. Jeg fikk 5 lapper for disse med gode dekk i samme dim! Okei, ja jeg syns ikke at jeg kan gå under det.. Tror ikke jeg selger de for 3 lapper heller hvis de jeg har sett på koster skjorta.. Men vi får se hva budene blir
badsha Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 hmm vet ikke, 3000 regnet jeg med da jeg fikk M5 felgene til samme pris av en fyr med dekk og de er ikke akkurat billige da disse var originale, men si 3000, så har du budet mitt.
Ryeng1 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 hmm vet ikke, 3000 regnet jeg med da jeg fikk M5 felgene til samme pris av en fyr med dekk og de er ikke akkurat billige da disse var originale, men si 3000, så har du budet mitt. Skjønner.. Den er grei, har budet ditt på 3000,- i bakhode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå