Bowebow Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Veeeldig fornøyd med min første Bimmer. 523ia 97 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Fin bil:) Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Denne har vel vært på forumet her før eller...? Fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Neimen om jeg vet..... Jeg har ikke vært her på forumet før idag, så jeg er iallefall fersk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Velkommen til klubben:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Takk !! Spennende å se hva som skjer her. Nyttig blir det sikkert også etterhvert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Mener å ha sett den her inne tidliger, ser ut som en deilig bil, bare få fjærna det fjernsynsapparatet på dasjen, blir litt dominerende der det står, men det er min mening da. Blir det mye brukt skjønner jeg det selvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Bilen er såpass fin (synes jeg da:) - at det er nok sannsynlig den har vært her før. Bildene er tatt før jeg fikk bilen - og den DVD/TV-saken har jeg liggende i kjelleren Helt enig med deg ! Veldig artig for meg å få høre hva andre synes om bilen - selv om den kanskje har vært her før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Dette er min gamle bil som jeg solgte i Juni 2007 Så ja, den har vært på forumet her før Var det deg jeg pratet med på telefon angående denne bilen eller bowebow ? I så fall takk for hyggelig prat Her er et par tråder om bilen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13198&highlight= http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51424&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 tøffe felger.. type og dim?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 BBS RX-II 265/35-18 bak 235/40-18 foran Svarte for deg jeg bowebow hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hei - og takk til aloebiz.net ! Det var nok jeg som snakket med både deg og din far Takk for veldig hyggelige og nyttige samtaler til dere begge ! Jeg er veldig fornøyd med at jeg fikk tak i denne bilen. Den er nå "bare lækker" synes jeg - og den skal bare gå på stas i finvær heretter Bow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe ja jeg håper du blir fornøyd med bilen og at du behandler den pent slik at den forblir strøken Det høres det ut som du har tenkt til å gjøre også SKal du fikse opp de små skjønnhetsfeiliene vi pratet om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Den skal bare godkjøres og holdes i stand ja ! De skjønnhetsfeilene skal tas - selv om det er bare bagateller. Må være i skikk hvis den bare skal brukes på søndager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Grattis med fet bil Ikke ulik min denne! Er det bare skjært i bakfangeren, eller er det satt på en sånn AC schnitzer "kant"? Og er det annen bakpotte på den, eller er den orginale modifisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå