lunde Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Her er Min bil Som ble kjøpt i september ifjor.. Litt info om bilen: Km.stand:182323 -1994 mod -Elektriske vinduer samt takluke -Nedfelbare bakseter -Manuell gir -Abs -Orginalt M///understell ++ Det som er gjort med bilen er: M3 Baklys M-lister Ellers er den egentlig Orginal Vinterfelger på bilen nå Ka dok tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 det er pene biler:) savner min veldig nå.. får den igjen i morgen fra oppretting.. hvordan motor har du? flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Fine felger hjelper jo alltids Noen planer for den? M-plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Det er en M50B20 Har kanskje skaffet Gt Felger til sommeren har M front ++ hjemme men venter til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 ikke dårlig kom med flere bilder. kommer straks mere bilder av min med nye fangere ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 flott bil greit med planer vest agder? hmmm... mandal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Seff Mandal Felgene er ikke så gale egentlig,men er vinterfelger så har ikke så mye og si! Skal ta og fikse litt flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå