ruberhai Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Da trenger jeg litt hjelp folkens! Fra jeg kjøpte min 91 mod. E36 Sedan, har det vært noe tull med den elektriske vindusheisen på passasjersiden. Da jeg kjøpte den fant jeg ut den ikke virket, merket fort at "bryteren" ikke hang fast i resten.. Satt dermed satt på denne og det har virket problemfritt i rundt 2-3 mnd. For noen uker siden begynte det å bli dårlig kontakt eller noe, ruten ville alltid ned, men kun opp av og til.. Er vel dårlig kontakt.. Igår da jeg parkerte hørte jeg en rar lyd fra bryteren, og etter det har den verken ville opp eller ned, men lyset virker fortsatt.. Noen som har peiling hva som må til, eller hva som kan være gåent? Event. pris på det jeg trenger for å fikse det.. litt kjipt å ikke kunne ta ned ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 sikkert flere som er våken på denne tia av døgnet så bumper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 ingen? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 prøv bryteren fra den andre sia først da vel så får du sett om det er bryteren.... det var det på min... gikk fint ned, men ikke opp, hakket og gikk litt og litt.... så prøv å bytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Takker for tipset, skal prøve : > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 bare hyggelig lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Problem løst. Var noen metallbiter som var litt bøyd inne i bryteren, åpna denne og bøyde til så nå fungerer alt perfekt igjenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MouM Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 takket være hvem homie? hehe:P kjekt med en karroseri arbeider til kompis vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 hehe ja moum trår til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MouM Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 hah:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå