Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe, man kan altids trikse d til, men har ingen betydelse som d har i en bensin motor, fordi en bensin motor har gasspjeld og ikke en diesel, da blir d ikke noe motrykk, og heller ikke noe pyshhhh. var dette en liten hjelp eller? :)

Skrevet

jess hjalp bra det :) Så nemlig en tds til salgs i sommer,og den hadde dump.. Derfor jeg ville høre litt,før jeg satt i gang med no prosjekt ;) Har noen forresten peiling på om jeg kan bruke senkesett fra sedan over på touring?

Skrevet

På lastebiler er det vel bremsene. Du får lyd ut av dump på diesel ja. Men det har ingenting for seg, utenom akkurat lyden. Som forsåvidt er litt tøff, men tror man blir fort lei. Får kjøpt sånne sett med dump til diesel. Er litt mer ann bare ventilen, siden det som en av dere sier må jukses til. Koster fort 2500-3000kr.

Skrevet

Var jo mest pga lyden jeg ville ha da (A) hehe... dump til diesel koster 3400 kr fant jeg ut istad.. men gidder ikke koste på så mye nei.. har en dump liggende som jeg hadde på en 740,men da gidder jeg ikke styre med det,hvis det ikke er gass spjeld så jeg får lyden ;) Lyden er jo tross alt halve opplevelsen :P

Skrevet

Grunnen til at diesel dump koster litt er fordi man må ha en magnet ventil til å styre dumpen.

Og vakum kommer jo stort sett fra en vakumpumpe.

Man har ikke vakum i innsuget på en dieselmotor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...