Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett par problemer med bimmern!

Måtte av med rattet for en stund siden, så glemte jeg så klart å ta av batteripolene!

Det resulterte i at airbaglampa mi lyser..

Kontaktene sitter i, og jeg har prøvd å resette airbaglampa med en innkjøpt resetter!

Hvordan skal jeg få lampa til å slukke? (uten å ta ut pæra så klart)

Så har jeg begynt å få problemer med vindusheisen på førersiden!

Man må trykke mange ganger for å få den opp, fordi den går bare litt for hver gang man trykker! Den fungerer helt fint nedover..

Heis på passasjerside funker utmerket!

Siste problemet er utetemperaturmåleren min..

Den står bare på +50 hele tiden, men når jeg monterte xenon så fungerte den plutselig! Men den viser fortsatt feil!

Takk for all hjelp og veiledning jeg kan få!

Erlend F.

Skrevet

Airbaglampa må du sikkert til bmw for å resette..

Vindusproblemet ditt ligger nede i døra, der ligger det en magnetring? som sikkert har flyttet seg..vet ikke hvordan eg skal forklare dette, men tror den skal ligge inne i motoren :) Mener det skal gå an å komme til denne slik at du kan flytte på den.. sikkert noen andre som kan forklare dette bedre :) Men du kan jo ta av dørtrekket og se litt rundt motoren der..

At det viser feil temeratur kan vel ha noe med sensoren å gjøre? Tror at hvis computeren viser -37 eller mer så har en brudd i ledningen eller gåen sensor..

Skrevet
Skal da vel ikke være nødvendig å dra til BMW for å gjøre det når man har egen resetter?

Vel..Du får det jo ikke til?

Har hørt om flere som har problem med å resette akkurat airbag lampen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...