plumbo79 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Luftpumpemotoren kan du bare glemme. Fres av 2mm av ix-blokken og bruk stempelene derfra. Korriger kamdrev eller kjøp justerbart. Bruk B3 eprom. Hvorfor korrigere kamdrev
plumbo79 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Leste noe om å hone innsugs manifold og bruke lmm fra m30 på amerikanske sider, er det noen som et noe om dette? Dbilas er for dyrt.
plumbo79 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Her er grenrøret jeg kjøpte (hartge)
325ixturbo Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 ja b3 http://www.m5board.com/alpina/smae30.html
Sir Hofstad Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Ok. Trodde det var bare M50 som de kalte B3...
plumbo79 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Tar jeg helt feil med at alpina lagde en b3 versjon av ix`en, finnes det bare c2
Balltre Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Luftpumpemotoren kan du bare glemme. Fres av 2mm av ix-blokken og bruk stempelene derfra. Korriger kamdrev eller kjøp justerbart. Bruk B3 eprom. Hvorfor korrigere kamdrev Ettersom blokken er blitt 2mm lavere vil ikke ventiltidene stemme lengre.
plumbo79 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Luftpumpemotoren kan du bare glemme. Fres av 2mm av ix-blokken og bruk stempelene derfra. Korriger kamdrev eller kjøp justerbart. Bruk B3 eprom. Hvorfor korrigere kamdrev Ettersom blokken er blitt 2mm lavere vil ikke ventiltidene stemme lengre. På grunn av komp?
plumbo79 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Her er den nye bakfangeren min, i første omgang får jeg bare bygge bilen sammen til eu kontroll så får jeg kjøpe alle de orginale delene senere.
Balltre Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Nei. Nei det er fordi registerremen vil bli for lang/kamdrevet står feil.
plumbo79 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 Kall meg lærling her er frontfanger muligens litt femi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå