Hazard Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Hei. Forbruksmålern min viser fult hele tiden.. Eller. Når jeg slepper gassen, går den rett til null. og er jeg bare nærgassen så spretter den rett opp på maks igjen.. Uansett hvilket gir osv jeg har den i, så står målern på fult når jeg er bortpå gasspedalen. Noen som har vært borti det samma? Bilen tikker litt også. noe vidundermiddel jeg kan ha oppi? fylte ivertfall ny olje (Castol delsynt) og oljefilter
TEM Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Bilen tikker litt også. noe vidundermiddel jeg kan ha oppi? Kjøp deg en halvliter med prolong,det funker fett mot ulyder tikking osv. http://www.prolong.no/ Selges også på Tess.
Balltre Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Byttet motor eller instrument? Isåfall bytt til riktig kodepinne.
A.Teserud Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Brårud mekk vettu:P kan du ikke bare kjøre på tripteller å kalkulator? bare å regne å dele å slikt så finner du ut det:P eller så kan du komme bort til meg skal jeg vise deg åssen måleren skal fungere:P sorry litt OT
A.Teserud Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Kan jo forøvrig svare for han da;) han har satt inn en M20B25 motor. orginalt en 320;) rett meg om jeg har feil Hazard:P
Hazard Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Byttet motor eller instrument? Isåfall bytt til riktig kodepinne. Byttet motor ja;) til en m20b25. Hvordan bytter man kodepinne?, og hvor sitter den? Arniebird.. haha:P jeg har lyst til at alt skal fungere:P Det er vel bare en filleting, så hvorfor ikke fikse det liksom
A.Teserud Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 veldig mye som er en filleting:P ja enig der;) si ifra om jeg skal komme bort med den sløve stikksaga de å noen kloke visdomsord;)
Hazard Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Haha:P Dø.. ^^ Bilen min begynner å bli i tipptoppstand.. du får sifra om du vil kjenne draget i 2,5 liters 6er BROMBROM... Må bare få balensert vinterdekka:P jeg trenger foresten et par kloke vidsomsord:P Trenger deg og en grønn traktor:P for å løfte den gamle motoren av hengern til naboen^^
A.Teserud Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Da skal jeg se om hjortebukken vill være med meg på tur:P har ikke mulighet før i morgen;) (Pleie kjærligheten med Madamen) men kan komme i morgen jeg;) visdomsord har jeg alltid til overs:P forresten så trenger jeg hjelp til å koble den dvd spilleren i dashen. alt fungerer men kommer ikke noe lyd. litt OT det her . men kjenner jeg bare har lyst å kjøpe meg ny spiller;)
Hazard Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Hehe. Den kommer sprettende ja. det er glatt uttafor.. *parkere bmwn hos naboen* Haha. Dessa kvinnfolka;) Du har kasta den gamle spellern din håper jeg? Hvis alt fungerere, hvorfor fungererikke lyden? hahea Jeg har aldri kobla anlegg før, men sikkert bare en fille ting vettdu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå