Spinx Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Hehe jeg skal få tatt noen bilder nå til uka. jeg satt her og lurte hvor mye og hvilket merke dere har i bimmeren deres. Jeg vet at jeg brukte mye mer enn jeg hadde tenkt til og bruke : Håper på mye fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ingen som har anlegg i bilen sin lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 tydelig vis ikke hehe;) har desverre ingen anlegg i noen av bilene mine men da jeg blir ferdig med minien min da har jeg anlegg men kan jo ike legge det ut her siden dette er et bmw forum hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Her er mitt anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 har du orginale høytalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 har du orginale høytalere? Ja, alt er originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Eg har ikkje noen ting i bilen mi ennå, men om eg hadde hatt så hadde eg ikkje turd å legge det ut, fordi det e vist tyveriraid her om dagane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Tommy: Heftig anlegg, så pent og ryddig ut Jaerradioen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ja men bilene kan jo være hvor som helst i norge. men sykt kjiipt med de derre innbruddene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 spillern: noe av basserne jeg har: og den bassern som sitter i bilen: det er desverre lit med høytalere akkurat nå, har bare 2 foran ved sparkeplatene. har lyst på 2 i hatthylle men da kommer ikke bassen frem i coupen. men får se. tror jeg kommer til og kjøpe noen og ha der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Oi impressive. Tviler vel på at du ikke høre de subene der:P Hvor mange W er forsterken på? merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 jeg har faktisk 2 forsterkere. hehe. beggen rf. ene 2 og andre 4 kanalers. tror den 2 kanalers har tatt kvelden nå, så bruker 4 akkurat nå, vet ikke hvor mye den er på. har ikke studert det. men vet jeg burde hatt en annen forsterker. den dobbel kassa blir solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Ok. Punch elementer du har i den dobble eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 jepp. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Vuderte disse selv men det ble Kicker L5 til slutt Er du fornøyd med Punch,ene da? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå