Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har Shadowline å først fremst falt valget på det pga hater kromlistene rundt vinduene. eller ikke hater men min personlige smak vill ikke ha krom;) derfor syns jeg det er fint når folk også bytter/lakkerer nyrene sine svarte. detter er det sikkert delte meninger om men ingneting er så flott som en v8 front med svarte nyrer:D

Skrevet

ja, jeg har svarte nyrer.. men ikke v8 fronten;P bestilte fronten, men den var da allerede solgt:S:S så no sitter eg igjen med svarte v8 nyrer uten fronten sjøl.. irriterende!

Skrevet
jeg har Shadowline å først fremst falt valget på det pga hater kromlistene rundt vinduene. eller ikke hater men min personlige smak vill ikke ha krom;) derfor syns jeg det er fint når folk også bytter/lakkerer nyrene sine svarte. detter er det sikkert delte meninger om men ingneting er så flott som en v8 front med svarte nyrer:D

Enig med deg her, veldig få bilder passer crom og jeg er selv på leiting etter et shadowline sett..

Skrevet

Hvis du kjenner en som er flink å lakke, kan du jo pusse ned, og lakke crom'en svart. men ikke gjør det om du ikke har gjort det før! få evt med deg en som kan det! det blir veldig stygt om det blir gjort dårlig arbeid!

Skrevet
ja, jeg har svarte nyrer.. men ikke v8 fronten;P bestilte fronten, men den var da allerede solgt:S:S så no sitter eg igjen med svarte v8 nyrer uten fronten sjøl.. irriterende!

skal du selge nyrene? :D

kunne jo vært greit å ha alternativer liggende. ;)

Skrevet

ja er ikke så vanskelig å lakkere crommen da. om du bare matter ned helt å pusser med fint fint papir å en grunning pluss matt svart lakk. så blir det bra;) gjerne et par strøk så du ser åssen det blir;)

Skrevet

jepp! Men har sett noen tullinger som ikke pusset godt nok;P så lakken så helt jævlig ut! lakk henger jo ikke på chrome i det heletatt om det ikke er pusset skikkelig! hehe..

Skrevet

nei sant det;) men sånn er det på de fleste lakk jobber det viktigste er forarbeidet for å få lakken til å feste seg;) men for å si det sånn. har man en 12-15 år gammel krom del. så skal det ikke mye matting til før krommen preller av;)

Skrevet

Jeg har V8front og sorte nyrer.

Lakerte da men, jeg pusset godt ned og grunnet, og lakka med sort blank, skulle gjerne hatt matt, nå når du sier det men.

Foresten noen som vet om det er vannskeligt og ta av listene rundt vinduer/dører?

Beklager Off Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...