Nemesis Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Lurer på om det er noen som vet om en bra tuning spesialist i bergens område? Eller evt en privat person som tar litt jobb på kveldstid? Helst ikke av den dyre sorten Har en 325 coupe, E30. Orginalt en 320 men med 2.5l. Er chippet og grenrør på den, men kunne tenkt meg litt mere gamp utav den. Snakker ikke om 400, men litt mere enn 200 så jeg kan leke litt på bane uten å føle meg overkjørt av alle andre
ehrnst Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 smell deg på et dbilas innsug fra koed og en annen kam Dessverre ryker du på en 20k + for et sånt innsug, men det er nå sånn det er med trim
Nemesis Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Ja glemte å nevne at det er trim kam på den fra før. 20k ja. var kanskje litt over min pris pr dags dato. men kan vel sikkert ligge av litt etterhver
Azeton Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Er ikke så mange andre billige ting du kan gjøre for å få mer hk da Du kan jo sette på ett lettere svinghjul? du større reimhjul også.. så får du mer respons fra motoren din ihvertfall. Så setter du på en ordentlig Luftfilter som tar opp kald luft Men dette blir vel fort 9-10k..
D.Toft Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 jaja, så det er du som har gamle bilen til Gisle turbo kit er det letteste, men siden du har trimkam og chip som er beregnet til sugemotor, så må dette også byttes, ellers blir alt helt feil... du som har satt på grenrør? PS, tviler på at det er 200 i den motoren, da jeg kjørte fra Gisle med min, og den har lik mods, bortsett fra at jeg har grenrør, og bremset 178hk i motoren så du kan begynne med å ta ut motoren, og overhale den, nye lagre, stempelringer, sende toppen til porting og høvling...
Flatshift Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hør med Toyparts. de ligger vel ikke så langt unna bergen...
Nemesis Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 jaja, så det er du som har gamle bilen til Gisle turbo kit er det letteste, men siden du har trimkam og chip som er beregnet til sugemotor, så må dette også byttes, ellers blir alt helt feil... du som har satt på grenrør? PS, tviler på at det er 200 i den motoren, da jeg kjørte fra Gisle med min, og den har lik mods, bortsett fra at jeg har grenrør, og bremset 178hk i motoren så du kan begynne med å ta ut motoren, og overhale den, nye lagre, stempelringer, sende toppen til porting og høvling... Jepp er nok meg som har den bilen ja Hmm høres ut som mye arbeid. Kanskje jeg skal vinne i lotto å sende den inn til VS? hva som er i den motoren no vet jeg ikkje. Vet bare at den går greit nok iallefall;)
D.Toft Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 er det skilter på den nå? eller satt du nedi en 2liter og viste bilen igjen? koster å sugetrimme en motor.
Snake Oil Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 det enkleste kalles NOS alt annet gir lite gøy og koster mye... ulempen med NA. kan man ikke tvangsfore med luft,så får man ta det man har til rådighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå