Testpiloten Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Selger min 5-serie til fordel for M3. 96 modell 528iA, kjøpt ny i Norge. Regnr slutter på 528 Kmstand 164.000. Tatt service for 3000 km siden. Farge: Orginal blå/lilla. Vet ikke navnet på fargen i farta desverre. Eu ok til oktober 2008. Mye utstyr: Fullt skinn i lys beige farge. Interiøret er strøkent! Elektrisk just. av stoler, ratt, speil foran med memory. Elektrisk rullegardin bak. Setevarme. 6 platers cd skifter standard i bagasjerom. Multifunksjon ratt med telefon knapp. Innebygd telefon med handsfree opplegg og automatisk mute av stereo. Cruise kontroll, skipose.. 17" M-look sommerhjul med nesten nye sommerdekk. Kjørt ca 300 mil. 15" BMW alu. vinterhjul med gode piggfri dekk. Meget bra bil som jeg er veldig fornøyd med. Men står en M3 i garasjen og jeg har ikke bruk for begge og nå som sommeren nærmer seg og mye gatebiltreff må nok 5ern vike plassen. Prisantydning er satt til 135.000 kr. Spørsmål send mail til oyvind@bilbyggeriet.no http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1783454 http://www.bilbyggeriet.no/public.aspx?pageid=35903 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkeseks Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hei igjen. Jeg har en 316 01 modell som jeg må selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg er ikke hjemme før 20. februar så ingen hast å selge for meg. Men om du eventuelt vurderer å kjøpe før den tid så skal jeg alltids fått ordnet det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkeseks Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Hei igjen. Har du bilen enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Heisann Ja den står trygt i garasjen min enda. Enda 2 uker til jeg kommer hjem igjen. Broren min skal hente bilen imorgen så jeg kan få han til å ta noen bilder å få sendt til deg om du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkeseks Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Hadde vært fint med noen bilder ja:) Lurer på om forsikringa er mye dyrere enn på en 520 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 Bilder skal jeg få til iløpet av helgen vil jeg tro Vet ikke hva det koster på 520 men jeg betaler drøyt 8000 i året med 70% bonus, full kasko, 16000 km og ungdomstillegg på denne. Det syns jeg ikke er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 humpebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Prisen er diskutabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg