aleksander-e Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Selger ein 325cab 88modell i deler. Motor starter ikke, problem med gnist/bensin. Men gikk helt fint før jeg satte den fra meg. Gir og drivverk er ellers meget bra. Ser helst at folk kommer å skrur ut større ting selv, mindre ting kan selvfølgelig sendes. Kan nevne ting som: M3 sideskjørt Frontfanger e46 m3 look, helt ny. 3500,- GTS Frontfanger, bra stand. 2500,- (kan få med en GTSfront til, men den må lappes) Svart skinnint. (endel slitt) 16" felger med dårlige dekk bak. Bilder kommer senere
aleksander-e Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Nja, det er heftelser på bilen. Bytta den med en kompis, så gidda ikke sjekke heftelser. Ikke smart, jeg vet det Saken er at heftelsene står på den 3. eieren før meg.
conan Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Peis på med bilder av vogna. Åssen stand er toppen? mye tikking?
aleksander-e Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Peis på med bilder av vogna. Åssen stand er toppen? mye tikking? Bilder kommer enten i kveld, eller i morgen Toppen skal være bra ja, ingen tikking såvidt jeg kan huske.
g-o-lars Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hvordan er framstolene? er de mye slitt/hull etc?
635csi Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Har du komplette frontlykter? Pris/tilstand i såfall?
conan Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Var jo de bildene da. Er det linselykter i denne? Mye skal du ha for toppen og lyktene forran? Er det nakkestøtter i baksete ryggen? pris?? Send på pm
aleksander-e Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 da kommer bilder! Ikke de beste, siden bilen står i en garasje. Kommer flere, om en kompis av meg legger opp sine
aleksander-e Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Har du komplette frontlykter? Pris/tilstand i såfall? Har lagt opp bilde nå. Er i bra stand de, hadde et problem me at nærlysene ikke funka, men det er jo sikkert ikke lyktene sin feil
aleksander-e Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 fjærbein, bakstilling diff? stand? pris? sende+ Skal være i bra stand det ja! Utskifta for ei stund sia, men kan jo aldri garantere 100% Slike deler er det fint om folk kommer å skrur ut selv, da jeg egentlig ikke har tid eller peiling nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå