Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvor finner man diagnose kontakten på BMW E60? Noen som vet hva slags kontakt det skal være? Har kjøpt en OBD2/EOBD/CAN-BUS Feilsøkingsverktøy men ser ikke ut til at kontakten er lik. Fant en kontakt på førersiden men den kontakten så ikke lik ut til dette feilsøkingsverktøyet. Kontakten på feilsøkingsverktøyet ser mer ut som en scart kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Du har nok funnet riktig ,lite lokk i sparkeplate ved beina på førerside (det står vel obd 2 på lokket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Det står bare ODB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per1 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei. jeg er på jakt etter ledning til min bil for å kunne ta diagnose .....er det noen her som vet om ett sted i bergen eller omegn hvor jeg kan få tak i dette????? Pluggen ligner på en scart som skal inn i veggen på fører siden nede ved beina. Dette er en BMW E60 520d sport 2005 mod . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå