Sveddi Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Noen som vet om en enkel måte og få skiftet lyspære på skiltlyset på bagasjeluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Det enkleste er vel å skifte hele luken Neida: Det er et hull som du setter inn et flatt skrujern i, så skal du kunne vippe ut hele lampen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Fikk du skiftet pærene? Jeg fikk endelig skiftet i helgen. Skrujern inn i sporet og press hele lampen mot motsatt side og trekk ut. Deretter skubb den andre veien og trekk ut på motsatt side. Egentlig ganske enkelt. Jeg fikk problemer med skiltplaten som var i veien og måtte ta av hele platen, mendet gikk også rimeligt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 hadde glemt det heilt te nå. Men gikk greit når eg prøvde ja. men ein fordel å ha nye pæra til og erstatta..h.ehe. så får handla det idag. men slapp å fjerna skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg var ikke helt sikker på pæretypen, så jeg måtte av og på med skiltplaten to ganger, men nå kan jeg det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå