e30 tic Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 rett meg om jeg tar feil her nå har m20b23 med haltech e6x. MSD 6a tenningsforsterker og coil, triggerhjul\sensor fra nyere m20. kabel som går til fordeler er bare å koble vekk.? (om jeg ønsker kan jeg også montere fordelerlokk i fremkant av motor uten andre ombyggninger?). blir å bruke fordeler nå i første omgang..er det nok å koble fra vakumslangene , eller må denne låses fysisk på noe vis for å stå låst?
Frode_E30 Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 rett meg om jeg tar feil her nå har m20b23 med haltech e6x. MSD 6a tenningsforsterker og coil, triggerhjul\sensor fra nyere m20. kabel som går til fordeler er bare å koble vekk.? (om jeg ønsker kan jeg også montere fordelerlokk i fremkant av motor uten andre ombyggninger?). blir å bruke fordeler nå i første omgang..er det nok å koble fra vakumslangene , eller må denne låses fysisk på noe vis for å stå låst? Hvorfor ikke bygge 2.5?
e30 tic Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 rett meg om jeg tar feil her nå har m20b23 med haltech e6x. MSD 6a tenningsforsterker og coil, triggerhjul\sensor fra nyere m20. kabel som går til fordeler er bare å koble vekk.? (om jeg ønsker kan jeg også montere fordelerlokk i fremkant av motor uten andre ombyggninger?). blir å bruke fordeler nå i første omgang..er det nok å koble fra vakumslangene , eller må denne låses fysisk på noe vis for å stå låst? Hvorfor ikke bygge 2.5? hvorfor ikke svare på det jeg egentlig lurte på? alt har sin forklaring.
Kimmen Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 heihei kabel som går til fordeler er bare og koble vekk da ja. Gode motorer for trim M20B23. Spess økotrim da en kan vri fordeleren slik man vil. Lykke til Toppene er også sterkere på M20B23 etter min mening. Vannkanalene sprekker fort på M20B25
e30 tic Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 heiheikabel som går til fordeler er bare og koble vekk da ja. Gode motorer for trim M20B23. Spess økotrim da en kan vri fordeleren slik man vil. Lykke til Toppene er også sterkere på M20B23 etter min mening. Vannkanalene sprekker fort på M20B25 ok takk for svar.. vet ikke om økotrim er rette ordet lengre.. har jo datasprut så skal ikke vri på noen fordeler mer heldigvis. toppen tåler en støyt har jeg erfart ja.. ebb portet amc.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hvis du bruker orginal 2.3 fordeler må du også låse vektene som er i den, ellers får du mer fortenning med høyere turtall... Men er bare å montere 2.5 fordeler ja.
e30 tic Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Hvis du bruker orginal 2.3 fordeler må du også låse vektene som er i den, ellers får du mer fortenning med høyere turtall... Men er bare å montere 2.5 fordeler ja. eg mistenkte den kom til å leve sitt eget liv, kan bli noe vanskelig å justere då noen som har liggende reimhjul og fordelerlokk med kabler fra 325? (ser noe ryddigere ut også) har du funnet ut av TPS til m20 integrale8v? har selvsagt glemt å sjekke det.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Ja har fått sjekka det, var hjemmom en tur så da tok jeg med meg et gasspjeld.
e30 tic Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Ja har fått sjekka det, var hjemmom en tur så da tok jeg med meg et gasspjeld. ok. gode greier
ehrnst Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Letteste måten du låser vektene på er å åpne frodeleren og snu fjærene på vektene så de låser dem i stedenfor å fjære av
e30 tic Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Letteste måten du låser vektene på er å åpne frodeleren og snu fjærene på vektene så de låser dem i stedenfor å fjære av takker for tips! skal se hva jeg finner ut av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå