Gå til innhold

Jordings feil eller defekt tenningslås?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det er noen som har en ide på hva som kan være galt med bilen min(320i e30).

Når jeg skrur av tenninga så fortsetter instrumentlysa, lyset i askebegeret og skiltlyset og lyse. men de slokker hvis jeg tar ut sikring nr23.

Noen ideer?

Skrevet

Hvis det er ettermonter kjørelysrele ville jeg ha skiftet det. Er det ikke kjørelys på bilen ville jeg forsøkt å kobble fra lysbryteren evt skifte. Lysrele kan også være årsaken. Må ha litt peiling for å fikse dette :wink:

Skrevet
Er det kortsluutning i kretsen vil sikringen gå momentant. Vil heller tippe det er eit relé e.l. som har hengt seg fast inne...

Spørs hvordan du tolker kortslutning, og mulig det var et kort og dårlig svar fra meg...

Skal sjekke om det er et enkelt rele på de nevnte ting, men mener det ikke er det.

Skrevet

Hvis jeg napper ut lys bryteren så slokker alt..

Men det er vel ikke noe rele som går på intrument lys, høyre baklys og skilt lys?

Har lagt opp en bryter før sikkring nr 23 som en midleretidig løsning.

Får bare stå i til jeg klarer å finne feilen.

Det som er så rart er at når jeg først oppdaga feilen, så lyste høyre park lys også. å etter en rens av lys brytern så slokka det, men alt det andre fortsatte og lyse..

Takk for all respons forresten :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...