Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M20b20 ønskes kjøpt.,

helst i trondheimsområdet, kan hente.

Hvis du har en slik med motronic må helst girkasse,ledningsnett og hjerne medfølge siden bilen min har jettronic.

Har ikke noe å si at den kommer fra en e30 eller e34.

mhv stian.

Skrevet

(skeleton)> Har prøvd å sende pm til ssfuzer, men har ikke

fått svar enda.

(Kaptein vom)> Ja, 2,5 hadde vært gøy,

Hvor mye skulle du egentlig ha for den 2,5ern evt e30 motoren?, nå er jo dette litt langt unna trondheim siden du holder til i akershus.

Er primært en m20b20 jeg er ute etter da jeg ikke er ute etter en ombygning og medfølgende styr med godkjenning hos bt.

Kansje senere da jeg har 525 bakstilling og bremser liggende :-).

Skrevet

Har en komplett E28 med motor og gearkasse. Skal bruke diffen av denne i banebilen. M20B25 motoren i E30èn er jeg ikke sikker på hva jeg skal selge for, bud mottas med takk. Har fått tak på en M50B25 som skal brukes til banebilen.

Skrevet

Har en M20B20 87' fra E30 med girkasse, ledningsnett og hjerne, altså komplett. Den har gått 177 000km.

Har servicehefte og speedometerinsatsen. Det må byttes Reimhjulet som står på veiva og giroverføring. Har en kompis som vil gi 2500,- Så den går ikke under det.

Motoren står i Malvik.

Skrevet

jeg har en m20b20 ifra en E30 87mod. den har gåend kam dessverre. men selges med ledningsnett,hjerne og girkasse for 1000kr.

Skrevet

(kaptein vom)> takker for tilbudet, men trenger kun en b20 :-)

(bmw520)> er litt langt unna, og foretrekker en motor med kam som er iorden, virker som slitt kam ofte gir indikasjon på om hele motoren har blitt godt ivaretatt

(skeleton)> Enig i at det er real pris, håper det ikke tar for lang tid før jeg er tilbake på treffene i tr.heim med oppfrisket e28, forhåpentligvis litt shinet opp i tillegg :-)

(haavard)> Du har pm :-), ekstremt intressert :-)

Skrevet

Motor fra e30 passer helt fint, må bare bytte motorfester,oljepanne og oljepumpe.

Den som jeg har kjørt med siden sommeren ER en e30 m20b20 -86 motor :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...