e28stian Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Bilen er en 1982 e28 520i, ikke e34. Vet ikke om det er forskjell i motorinnfestning i e34 m20 vs e28 og e30, har kun vært borti e28 og e30 m20 motorer.
e28stian Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Ååja, det forklarer det . Sånt skjer, hehe....
bmw520 Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 (kaptein vom)> takker for tilbudet, men trenger kun en b20 (bmw520)> er litt langt unna, og foretrekker en motor med kam som er iorden, virker som slitt kam ofte gir indikasjon på om hele motoren har blitt godt ivaretatt (skeleton)> Enig i at det er real pris, håper det ikke tar for lang tid før jeg er tilbake på treffene i tr.heim med oppfrisket e28, forhåpentligvis litt shinet opp i tillegg (haavard)> Du har pm , ekstremt intressert d vet jeg ikke,mulig den ikke var tatt vare på,den satt i en bmw e30 jeg kjøpte en gang, bytta motoren pga kammen, å sette i en 323 i stedet, slik har d seg at den motoren bare ligger her
e28stian Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Hehe, 323 motor er det jo litt mere futt i så, Det er jo en indikasjon på mye bruk ved høyt turtall evt dårlig smøring når kamaksling er slitt - tikking og ulyder, eller simpelthen mange kilometer på klokka , Motoren fra haavard ser grei ut, pluss den medfølgende girkassa som har null slark i utgående aksling, har jo 4 girs fra før, så det er jo en oppgradering .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå