Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er en 1982 e28 520i, ikke e34.

Vet ikke om det er forskjell i motorinnfestning i e34 m20 vs e28 og e30, har kun vært borti e28 og e30 m20 motorer.

Skrevet
(kaptein vom)> takker for tilbudet, men trenger kun en b20 :-)

(bmw520)> er litt langt unna, og foretrekker en motor med kam som er iorden, virker som slitt kam ofte gir indikasjon på om hele motoren har blitt godt ivaretatt

(skeleton)> Enig i at det er real pris, håper det ikke tar for lang tid før jeg er tilbake på treffene i tr.heim med oppfrisket e28, forhåpentligvis litt shinet opp i tillegg :-)

(haavard)> Du har pm :-), ekstremt intressert :-)

d vet jeg ikke,mulig den ikke var tatt vare på,den satt i en bmw e30 jeg kjøpte en gang, bytta motoren pga kammen, å sette i en 323 i stedet, slik har d seg at den motoren bare ligger her :wink:

Skrevet

Hehe, 323 motor er det jo litt mere futt i så,

Det er jo en indikasjon på mye bruk ved høyt turtall evt dårlig smøring når kamaksling er slitt - tikking og ulyder, eller simpelthen mange kilometer på klokka :-),

Motoren fra haavard ser grei ut, pluss den medfølgende girkassa som har null slark i utgående aksling, har jo 4 girs fra før, så det er jo en oppgradering :-) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...