vegsir Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 tror servopumpa mi er gåen. det rykker litt i rattet når jeg står stille og svinger og det kviner litt omtrent som når jeg har full sving og prøver å svinge mere. sjekka litt på pris og en ny en ligger på over 6000kr. men han ejg snakket med sa de hadde bare pakningsset til et par hundre kr. det jeg da lurer på er: pakningssett hjelper vel bare å bytte hvis det lekker? og det bråker endel i fra motoren kommer dette fra servopumpa? og til sist fra hvilkene andre modeller passer servopumpa fra hvis jeg må bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 ingen som vil hjelpe en servopumpejomfru i nød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Har ingen erfring med pakningssett til servopumpe o.l. men så at GS solgte brukte pumper for ca 1/3 av prisen på ny. Ring å hør med de om kvaliteten på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå