Andreas1 Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Kommer her med et lite kjøpetips angående gulvmatter til E39 (og andre?). Biltemas artikkelnummer 39-9047 passer så å si helt perfekt. Bakmattene er riktignok hakket for korte, men frontsettet er "close-to-perfect" (se bilde av originalmatte vs Biltema-matte). For meg som bytter matter minst en gang i året er dette et helt greit sett siden de for det første ser bra ut og for det andre bare koster kr 159,- for komplett sett. Andre matter koster stort sett fra 300,- til 1400,- avhengig av hvor "originale" de skal være. Jeg har lagt dem oppå de originale gummimattene i tilfelle noe vann skulle lekke igjennom, men alle mine sett har vært tette og holdt tett så langt jeg vet. Original gummimatte (ligger her oppå de originale BMW stoffmattene): Ny stoffmatte fra Biltema (se passform): Ikke helt perfect fit på bakmattene, men der sitter det sjelden noen alikevel...: Selges i komplett sett: Artikkelnr 39-9047:
maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 hm, spørs om jeg og må investere i slike. Har stoffmatter og er ingen fan av det, Ligger der å samler fuktighet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå