The StigMeister Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Har elektriske vinduer på min e36. Men de er litt trege når jeg skal ha de ned. hvordan smører man de?
Rogern Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 kan jo være at d trengs en justering.. på min e30 når jeg kjøpte den virket bare vinduet på førerdøren,men veldig tregt.. måtte hjelpe d opp lissom. tok ut begge motorene å delte dem og renset elektrikken.på pass.døren var motorn helt fast å sleit med å få ut akslingen... vanskli å forklare men på akslingen børstene har kontakt med er d ca 10 flater rundt akslingen med spor imellom. sporene var fulle av "slipepasta som har dannet seg etter 19 år... pirket ut dritten å pussa anleggsflatene forsiktig og til slutt hadde i ny gris der d var gammel gris. rutene går nå fort som f... justerte ingenting...
plumbo79 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Smøre inn ruta med vaselin eller trimme motor, turbo er alltid et bra alternativ.
The StigMeister Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Smøre inn ruta med vaselin eller trimme motor, turbo er alltid et bra alternativ. Har smurt inn hele ruta med olje. hadde tenkt å sote ruta uansett
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 ta av dørtrekkene og smør skinnene inni der med hvit vaselin! Det funker! smør vinduspakningene med silikonstift.
The StigMeister Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 ta av dørtrekkene og smør skinnene inni der med hvit vaselin! Det funker! smør vinduspakningene med silikonstift. Slik vaselin som man smører på leppene?
pbk Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hvit vaselin (syntetisk) får du på apoteket i tube - ca. 80 kroner. Ikke den organiske vaselinen du får i gule bokser i butikken.
The StigMeister Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Hvit vaselin (syntetisk) får du på apoteket i tube - ca. 80 kroner. Ikke den organiske vaselinen du får i gule bokser i butikken. Da er jeg med
S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 etter hva jeg har forstått tørker silikonstiften ut pakningene. så om man vil bevare pakningene bør man bruke syrefri vaslelin på disse og. (dog er dette high maintenance)
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 oki. Jasså, tørker silikonen ut pakningene? Jeg trodde det var dette man ville unngå ved å bruke silikon jeg:S
S.Hafsmo Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 det er vel for å unngå at de fryser fast. over tid vil de tørke ut pakningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå