maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Kjeder meg så kan vel like gjerne lage en tråd om min bil La også til en avstemmning, er sånn i tvil om hvilken front jeg skal velge Bilen er en 92' 320i Coupe, kjørt 176.000km. Fargen er diamantsvart metallic, har hittil ikke gjort noe med bilen bortsett fra en kjapp vask. Utstyr/ting verdt å nevne Kjørecomputer (den største) Alarm Fjernstyrt sentrallås ///M-girkule Orginal rullegardin bak Apex senking, 40/40? El.just speil Takluke Skinn Tåkelys Midtarmlene CD-veksler Servicehefte Lakken er forresten fantastisk godt bevart! Har bestillt meg litt diverse dill som chrome instrumentringer, KN innsatsfilter, ny ramme til døropner (Synd for fant den som skulle vær der under setet) samt et rele og en ryggelysbryter. Planer ///M-frontfanger eller Rieger sin M3-look. "M3" difuser Lakke lyktelistene i bilens farge "M3" baklykter Kansje angeleyes Kansje bakrutesenker Ja tror jeg har fått med meg det meste da.. Bildene er forresten på vinterhjul, 15". 17" BMW-felger sommer, fryktelig kantkjørt Midtarmlene i skinn på vei i posten Kantkjørte felger Endelig ble det 6 på meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Pen bil, gå for org M-tech front! Ser best ut! Btw, du har ikke M-ratt Og du har største kjørecomputeren (OBC) ser jeg. Dørtrekket løsner, standard feil på tidlige E36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 ikke Mratt nei, ok;) Ja det dørtrekket irriterer meg grenseløst.. Er vel ikke så greit å få fikset selv heller. Kjørecomputeren fårstår jeg ikke på en flekk da den er på tysk, finnes det noen norsk/engelsk brukerhåndbok på nettet? Har søkt litt uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 er det kledelig med en slik aluramme rundt girmansjett, eller bryter det for mye med resten av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 På største kjørekomputeren er det: 1.) Skru på tenningen. 2.) Vent til en evt. check control er ferdig. 3.) Trykk inn 1000 og 10-tastene samtidig, da vil du få opp "Test-Nr." 4.) Trykk så 10-tasten. 5.) Da skal du få opp "LAND:0 D" D=deutchland (tysk). 6.) Trykk en gang på 1-tasten så skifter det til LAND:1 GB. Det er engelsk. 7.) Trykk SET/RES tasten. 8.) Og til slutt CHECK-tasten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 En sånn du mener? Kjørekomputeren kan du bytte til engelsk språk, jeg gjorde det i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 ok takk for hjelpsomme svar! ja noe slikt, men ikke så skinnende, noe mer matt hadde jeg tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 pen bil noen planer for den utenom ny frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 diffusor bak og muligens bakrutesenker og et greit anlegg, samt baklykter Blir student til høsten så må tenke litt økonomisk oppi galskapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Fin bil du har fått deg ! Synd med felgene, elsker sånne.. Jeg ville iallefall gått for M-Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 takktakk:) Fikk forresten en pakke fra GS idag, instrumentringer, sportsluftfilter (innsats), oljefilter etc. Blitt litt skeptisk til sånn M3diffusor, da jeg har orginalt eksosanlegg og ikke har planer om effektanlegg med dobble stusser. Vil vel se rart ut uten dobble stusser med M3diffusor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Den leppa til bakfangern får du med både hull til enkel eller dobbel eksos. Ellers en pen coupe. ikke ødelegge med rieger da, og chromramme rundt girspaken er........ _jalla_! Hva med M-listverk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 hehe, ok. Ser ut som det blir m-tech fanger. Har allerede slått fra meg chromeramme. dvs var egentlig matt alu som var planen. Har skiftet ryggelysbryter nå, så da er det i orden. Skal til å sette i de kromringene til intrumentpanel, må bare sjekke den DIY-en her på forumet litt først. Skal også skifte olje, motor tikker på èn ventil av og til etter forrige oljeskift ifølge forrige eier. Så er det stor spm, hvilken olje bør jeg kjøre på med? Er d greit med en vanlig 5W40 helsynt? Castrol er dyrt.. M-listverk kommer muligens etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Liten oppdatering, ikke så mange endringer men.. Har fått gulvmatter i gummi, kledde bilen mye bedre og så slipper jeg så mye fukt i gulvet. Kromringer til intrumentpanel er montert, samt et midtarmlene i skinn jeg fikk bytta til meg. Har også fikset et par småfeil, men det store takluke/elvindu problemt forblir uløst en stund til Bilen er nyvasket på bildene, ikke inni men.. Skal snart få fingeren ut av ræva og bestille meg front og baklykter! Hva bruker det forresten å koste å lakke en front? Har også så smått begynt å planlegge litt stereo. Et brukbart frontsett på forsterker, en 12" atti og en grei spiller. Dropper hattehyllehøytalere Vinter på sunnmøre: uvasket Felgene skal jeg beholde, og de skal få seg en liten oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 liten oppdatering: Bestilt mtech front, sorte nyrer, m3 baklykter og oransje blinklys fremme. Stereo har komt på plass også. Takluke og el.vindu er fikset og jeg har lakket over noen få steinspruter. Nå mangler bare nye dekk til sommerfelgene og lakkering av fronten. Hvordan fjerner jeg den avstemningen? har bestemt meg og det blir Mfront så den kan gjernes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå