TSL Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 sitter og funderer litt på om jeg skal bruke jbl decade som front sett. noen som har noen formninger om hvordan dette kan bli? eventuelt sammen men diskanter oppe på dash`n. men ndecade spiller jo mye diskant . så kom med positive og negative meninger her, må finne ut hva jeg skal gå for på annleggs fronten så jeg kan legge resten ut for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Eg bruker litt Dls i min bil. meget fornøyd , har 6x9 Dls og ein dls forsterker som driver 6x9erne. ganske bra i grunn.. Men du skriver 6x9 som frontsett.. Er ikkje plass til der framme, eller med litt tilpassing går det jo alltids.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 ja tengte og ha dem i dørene foran, jbl decade og jbl decade bak samt 2x10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 funker sikket fint de. ka forsterker skal du ha på dei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 JBL Decade spiller veldig bra da. Så tror dette kan bli bra jeg. Lurte litt på det samme i bilen min selv, å bruke 6x9" som frontsett.. Har vært borti det i et par Nissaner og det har funket veldig bra.. Så tror jeg ville gått for det! Men decade er jo ikke den minste og design messig fineste 6x9" da;) Men det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 da blir det 4x decade og 1x10" dynabel. skal bruke en ads p700.5 på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
khkh Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Hei! Har prøvd Decade i dørene på en Volvo 240 for en del år siden! Ingen suksess..... De høytalerne er beregnet til å stå i en forholdsvis stor kasse, og fungerer i alle fall ikke noe serlig uten kasse..... mvh KHKH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 nei å nei gutter, bruk et skikkelig frontsett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå