JoCCe Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Som topic sier, jeg trenger litt hjelp til valg av felger til e30'n. Bilen har nå fått på breie hjulbuer så må ha noe som fyller godt ut bak Har sett på TSW Kyalami Brock B1.. Så vanlig på e30, men fortsatt pent Braid Winrace A Compomotive felger? Bilen skal lakkes matt sort når jeg blir ferdig med alt.. På bildene er det 17 Oz felg som er prøvd bare..
JoCCe Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Muligens hvite brock felger på matt sort e30 hadde blitt pent?
JoCCe Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Joda, eller.. hvit senter å polert kant? eller vil det se rart ut?
Ivanrogov Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Hvit i blanding med polert alu syns jeg er en dårlig kombinasjon. Kan lage noen eksempler til deg i photoshop senere i kveld
JoCCe Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 ålright hadde vært kjekt å sett det på bilde
Dan Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Hvite Alpina kopifelger hadde vært lekkert, noe à la Braid felgen. Brock ser kjedelig ut på E30 syns jeg. Når får du bilen ferdig? Ser bra ut dette her Blir den å se i området her til sommeren?
JoCCe Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 Ja tor det kan bli rått med noe alla braid i hvit på denne bilen, alltid syntes matt sort bil med hvit felg ser bra ut så Blir sikkert aldri ferdig med bilen, men breddinga er klar til lakking denne uken, men er fortsatt mye igjen jeg skal gjøre, skjørt,fangere++ Men ja, blir å komme tilbake til fauske med bilen til sommern når æ får tilbake lappen
Dan Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Ser ut som du har endel å gjøre ja Høres spennende ut det du planlegger med bilen. Den kommer garantert til å skille seg ut. Skal hilse når jeg får øye på den
oddis Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 På mattsvart bil MÅ man bare ha hvite felger! Skal selv ha mattsvart 4 dørs E30, komplett M-tech II, hvite 18" 6 eika compomotive og tonet ruter rund baut. Ta en kikk på bilen til Limmet hvis du lurer.. så blir du overbevist. De TSW Kyalami felgene er veldig pene da, det skal sies. Titta litt på de selv. Ville heller gått for Beyern Mesh (ligger på felgimport), kommer i vanlig og chrome utgave med skikkelig kant.
jorg1s1 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hvite felger på mattsort bil er som sagt meget rått! Det begynner derimot å bli noen mattsorte biler med hvite Compomotive-felger, så hvis du virkelig vil skille deg ut, ville jeg prøvd noen andre felger.
JoCCe Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 De Beyern Mesh felgene var jo ikke så veldig ulike TSW felgene heller, tenkte bare på noe i den looken Må ha kant tror jeg, hvis jeg ikke går får noe alla compomotive å heller ha spacere slik at jeg får de langt nok ut (å det slipper å koste en formue i dekk når man skal spinne litt)
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Et par alternativ jeg synes kler E30. kanskje ikke de minst brukte alternativene men alikevel. BBS: Keskin KT1: hvz?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå