Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, jeg trenger litt hjelp til valg av felger til e30'n.

Bilen har nå fått på breie hjulbuer så må ha noe som fyller godt ut bak :D

Har sett på TSW Kyalami

TswKyalami.jpg

Brock B1.. Så vanlig på e30, men fortsatt pent

BROCK_B1.gif

Braid Winrace A

Winrace_A_stor.jpg

Compomotive felger?

MO2.jpg

Bilen skal lakkes matt sort når jeg blir ferdig med alt..

På bildene er det 17 Oz felg som er prøvd bare..

DSC00834.jpg

DSC00832.jpg

24012008162.jpg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvite Alpina kopifelger hadde vært lekkert, noe à la Braid felgen. Brock ser kjedelig ut på E30 syns jeg.

Når får du bilen ferdig? Ser bra ut dette her :) Blir den å se i området her til sommeren?

Skrevet

Ja tor det kan bli rått med noe alla braid i hvit på denne bilen, alltid syntes matt sort bil med hvit felg ser bra ut så :D

Blir sikkert aldri ferdig med bilen, men breddinga er klar til lakking denne uken, men er fortsatt mye igjen jeg skal gjøre, skjørt,fangere++ Men ja, blir å komme tilbake til fauske med bilen til sommern når æ får tilbake lappen :D

Skrevet

Ser ut som du har endel å gjøre ja ;) Høres spennende ut det du planlegger med bilen. Den kommer garantert til å skille seg ut. Skal hilse når jeg får øye på den :D

Skrevet

På mattsvart bil MÅ man bare ha hvite felger!

Skal selv ha mattsvart 4 dørs E30, komplett M-tech II, hvite 18" 6 eika compomotive og tonet ruter rund baut.

Ta en kikk på bilen til Limmet hvis du lurer.. så blir du overbevist.

De TSW Kyalami felgene er veldig pene da, det skal sies. Titta litt på de selv. Ville heller gått for Beyern Mesh (ligger på felgimport), kommer i vanlig og chrome utgave med skikkelig kant.

Skrevet

Hvite felger på mattsort bil er som sagt meget rått! Det begynner derimot å bli noen mattsorte biler med hvite Compomotive-felger, så hvis du virkelig vil skille deg ut, ville jeg prøvd noen andre felger. :P

Skrevet

De Beyern Mesh felgene var jo ikke så veldig ulike TSW felgene heller, tenkte bare på noe i den looken :D Må ha kant tror jeg, hvis jeg ikke går får noe alla compomotive å heller ha spacere slik at jeg får de langt nok ut :D (å det slipper å koste en formue i dekk når man skal spinne litt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...