Lillen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Står tilogmed i instruksjonsboka at det er 8 liter igjen på tanken når lampa lyser =)
viplash Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Bare litt kjedelig at jeg ikke har instruksjonsbok til bilen min da har til modellen nyere, og ikke den versjonen jeg har
///MoePower Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Ja, det er jo fint å vite hvor mye bensin man har på tanken. Husker første dagen min med førerkort for lettmotorsykkel, var på vei til bensinstasjonen for å fylle men like etter jeg kjørte inn i en tunnell begynte den å harke, så jeg prøvde å "lure" meg gjennom tunnellen på høyt gir og lavt turtall men mest mulig fart. Ca. midt i tunnellen fikk jeg stopp, da var det bare å ta beina fatt for å trille. Først ut av tunnellen med blinklysene og parklysene på, deretter rundt rundkjøringa til fots og rett ned til statoil. Man får en del rare blikk da.
Ballder Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Da bommet jeg med 2 liter da, men. Nå vet vi!
username Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Kan hende pæren har gått. Men har kjørt min e34 tom en gang for å sjekke, og kan stemme at "reserven" er på ca 6 liter. Hah, kjørt på "reservetank" i 2dager nå, fortsatt bensin på den 525i altså, mulig det begynner å bli tomt *ned på bensinstasjon for å fylle*
Simpel Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Når min lampe begynner å lyse går det på ca 70 liter. Så rundt 10 liter fra lampa begynner å lyse, er 80 liters tank. Hadde en artig bil engang. Måtte aldri fylle den helt full og aldri kjøre den helt tom. Og måleren virket ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå