Puleberg Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Blir en tur til tyskland for å hente meg en cab. 95mod Gått 140.000. Riktig nok bare en 318, men en 325 kommer på 40.000 mer å importere, så skal jeg kjøre hardt så finner jeg meg heller et annet leketøy. Inkludert frakt å alt sammen, så har jeg regnet ut at den kommer på rundt 110-115k.. Er vistnok m-interiør i den også. Vet ikke hvordan anlegget er. Vet bare det står en 12" pioneer baki. Kunne likt å fått litt respons på hva folk mener om bilen. Selv falt jeg pladask for den. Spes bakfanger, da jeg ikke er særlig fan av store nettingfylte romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Personlig liker jeg ikke blanding av modeller, hverken i styling eller modifiseringer. Det blir for jalla for meg. Men smaken er som kjent delt. Bilen har fin farge, pene hjul og ok senking. Og cab er konge på varme sommerdager, når andre i samme køen sitter og svetter i tette biler Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 jeg har ikke noe spes hjerte til bmw, derfor gjør det meg ingen ting. er ikke i tvil am at jeg liker fronten til e46 best, og baklyktene til e36. ja cab blir nydelig. har kjørt det ert par ganger, men blir ikke det samme som å komme i sin egen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 ingen som har noen innvendinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Jeg syns den var noe småharry, men felger og farge var ok.. I norge får man vel en fin og grei e36 cab for rett over 100k. Ser det ligger 325 fra 90 på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 ja men jeg kjøper ikke grønn eller rød bil, men har sett dem på nettet ja. Er så utrolig lei av di standard frontene på e36, derfor likte jeg denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Ikke helt min smak det her.. Tyskerne kan dette med å lage sin egen personlige vri på bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Kjempefin bil! Gleder meg til å se den på treff i sommer!?? Men, det aller helligste er jo fjernet, BMW-merket på panseret! Det er liksom det enste jeg ikke tillater når d gjelder styling! Også er jeg kanskje ikke så glad i de luftekanalene på frontskjermene. Men, finere dette enn de "wannabe M3 E36" lifterillene! Få ut noen flere bilder da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Syns den va fine eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Syns denne ser pen og gjennomført ut jeg!. Annet hjulsett & Eisenmann stusser så hadde nok den blitt enda penere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Eg syns faktisk hjulene var fine, bare få på bmw-merket i senter, så! Passe fin felgkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Jeg synes den så gjennomført ut, fine felger. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 takk for tillbakemeldingene. Jeg syns hjulene er greie, men planlegger å handle nye i løpet av neste vinter. Bilen skal parkeres for vinteren, så jeg har tid til å gjøre litt med den. Enig i at merket på panseret skal på igjen. Noen som vet hvordan dette blir seende ut nå som hullet er vekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 den fronten var ikke stygg, men det er spesielt å blande e36 med e46. Men ikke stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Kjempefin bil! Gleder meg til å se den på treff i sommer!?? Men, det aller helligste er jo fjernet, BMW-merket på panseret! Det er liksom det enste jeg ikke tillater når d gjelder styling! Også er jeg kanskje ikke så glad i de luftekanalene på frontskjermene. Men, finere dette enn de "wannabe M3 E36" lifterillene!Få ut noen flere bilder da!? Ja får ut bilder strax den er hentet. Ja er altid klar for treff. er 1.bil nummer 11 dette, så bil er livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå