Gå til innhold

e36 cab. Tilbakemeldinger og meninger?

Puleberg
 Share

Anbefalte innlegg

Blir en tur til tyskland for å hente meg en cab. 95mod Gått 140.000. Riktig nok bare en 318, men en 325 kommer på 40.000 mer å importere, så skal jeg kjøre hardt så finner jeg meg heller et annet leketøy. Inkludert frakt å alt sammen, så har jeg regnet ut at den kommer på rundt 110-115k..

Er vistnok m-interiør i den også. Vet ikke hvordan anlegget er. Vet bare det står en 12" pioneer baki.

Kunne likt å fått litt respons på hva folk mener om bilen. Selv falt jeg pladask for den. Spes bakfanger, da jeg ikke er særlig fan av store nettingfylte romper.

qv4kx52deux2mbmu6t0m.jpg

yg8kruc5z7bw8sr7owcb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke blanding av modeller, hverken i styling eller modifiseringer. Det blir for jalla for meg. Men smaken er som kjent delt.

Bilen har fin farge, pene hjul og ok senking. Og cab er konge på varme sommerdager, når andre i samme køen sitter og svetter i tette biler :lol:

Lykke til med kjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noe spes hjerte til bmw, derfor gjør det meg ingen ting. er ikke i tvil am at jeg liker fronten til e46 best, og baklyktene til e36. ja cab blir nydelig. har kjørt det ert par ganger, men blir ikke det samme som å komme i sin egen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil! Gleder meg til å se den på treff i sommer!??:) Men, det aller helligste er jo fjernet, BMW-merket på panseret! Det er liksom det enste jeg ikke tillater når d gjelder styling!:) Også er jeg kanskje ikke så glad i de luftekanalene på frontskjermene. Men, finere dette enn de "wannabe M3 E36" lifterillene!:)

Få ut noen flere bilder da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tillbakemeldingene.

Jeg syns hjulene er greie, men planlegger å handle nye i løpet av neste vinter. Bilen skal parkeres for vinteren, så jeg har tid til å gjøre litt med den.

Enig i at merket på panseret skal på igjen. Noen som vet hvordan dette blir seende ut nå som hullet er vekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin bil! Gleder meg til å se den på treff i sommer!??:) Men, det aller helligste er jo fjernet, BMW-merket på panseret! Det er liksom det enste jeg ikke tillater når d gjelder styling!:) Også er jeg kanskje ikke så glad i de luftekanalene på frontskjermene. Men, finere dette enn de "wannabe M3 E36" lifterillene!:)

Få ut noen flere bilder da!?

Ja får ut bilder strax den er hentet. Ja er altid klar for treff. er 1.bil nummer 11 dette, så bil er livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...