klodrik123 Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 har tenkt å bygge turbo på en m20b25 og ta ut ca 300hk.. men saken er at kammen er slitt å MÅ byttes, bør jeg gå for vanlig kam eller kvasskam?.. på forhånd takk..
ac turbo Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 hei.til ditt bruk så går d helt fint med orginal kam.ser svenskene bruker d. faktisk helt opp mot 500hk.... Er vist en kam som heter z45 som også er brukt på m20 motor,den er god for mere hk...
klodrik123 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 men kvass kammen er billigere enn orginal kammen ,er den ikke?
ac turbo Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 ska du kjøpe ny kam så tror jeg at orginalkam er dyrere....
klodrik123 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 hva ligger en z45 turbo kamm på da?..
Larsen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Bare til din informasjon. Orginale kammer til na motorer har stort sett større durasjon og løft en orginal kammer til turbo motorer.
Frode_E30 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hviss du skal ha turbo så kjøper du turbo kam, det sier seg selv. Jeg kjøpte z45turbokam fra PPF, koster 3700SEK. Man vil jo helst hente ut flest mulig hester fra toppen.
Larsen Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Hviss du skal ha turbo så kjøper du turbo kam, det sier seg selv. Jeg kjøpte z45turbokam fra PPF, koster 3700SEK. Man vil jo helst hente ut flest mulig hester fra toppen. Det kommer helt ann på hvor man vil ha hk'ene enn det. En mer agresiv kam gir ofte ikke mer hk, men stjeler dem fra bunnregisteret og putter dem på toppregisteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå